حجت‌الاسلام عنایت‌الله شامی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راه اندازی پویش مصرف کالای ایرانی توسط خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) کار پسندیده ای است و از آن حمایت می کنم.
وی با بیان اینکه باید مردم را با ابزارهای مختلف تبلیغ، به خرید کالای ایرانی تشویق کرد، گفت: وقتی مردم می توانند از تولیدات داخلی استفاده کنند، نیازی نیست تا کالای خارجی خریده و پول خود را به جیب خارجی ها واریز کنند.
مسئول استانی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های زنجان اظهار کرد: زمانی الگوی اقتصاد مقاومتی به طور واقعی اجرا می شود که ما در بالا بردن کیفیت کالای داخلی و خرید تولیدات داخلی اهتمام ویژه داشته باشیم.
حجت‌الاسلام شامی ابراز کرد: برای تقویت فروش کالای ایرانی، تولید کننده کالا هم باید با احساس مسئولیت ویژه ای جنس با کیفیت تولید کند.
وی رمز موفقیت اقتصاد را پیروی از الگوی اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: چرخه اقتصاد زمانی تکمیل می شود که مردم با خرید تولید داخل، کارگر با تعهد کاری خود، تولید کننده با ارائه بهترین جنس و قیمت به بازار و مسئول دولتی با حمایت همه جانبه از تولید کننده در این چرخه حضور داشته باشند.
مسئول استانی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های زنجان اظهار کرد: اجازه ندهیم دشمن با نفوذ خود، استقلال اقتصادی را از ما گرفته و باعث تاثیرگذاری منفی در روند امور اجرایی کشور گردد.
حجت‌الاسلام شامی به اهمیت اقتصاد داخلی درون زا در کشور اشاره کرد و افزود: باید با آگاه سازی و اطلاع رسانی همه جانبه، مردم را به یک تشخیص درست درباره خرید کالای ایرانی رساند.
به گزارش ایرنا، با نزدیک شدن عید نوروز و رونق خرید مردم از بازار، خبرگزاری جمهوری اسلامی با هدف افزایش رونق تولید داخلی و کمک به اقتصاد کشور، پویش مصرف کالای ایرانی راه اندازی کرده است.
براین اساس خبرگزاری جمهوری اسلامی همسو با تاکیدات رهبر معظم انقلاب در عملیاتی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های دولت در این زمینه، پویش خبری خرید کالای باکیفیت داخلی را باهدف افزایش توانمندی صنایع داخلی و تشویق به بهبود تولیدات خود، کلید زده است.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.