به گزارش ایرنا، 2 هزارو 986 اثر شعر، عکس، قطعه صوتی و کلیپ تصویری به دبیرخانه دومین سوگواره ملی عاشورایی میعادگاه ارسال شده بود.
از این تعداد اثر دریافت شده، 986 اثر در قالب شعر و از این تعداد 833 اثر در حوزه شعر عاشورایی و 153 اثر دیگر نیز در حوزه شهدای مدافع حرم بود.
در حوزه عکس نیز یک هزار و 684 اثر به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد یک هزار و 477 اثر حرفه ای و آماتور و 207 اثر نیز درباره پیاده روی اربعین بود که تعدادی از این آثار در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار گرفت.
132 قطعه صوتی و 184 کلیپ تصویری نیز از دیگر آثار ارسالی توسط دانشجویان بود.
نفرات برتر از دانشگاه آزاد نجف آباد، رشت، شاهرود، واحد بم، تنکابن، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه شاهد و گیلان، دانشگاه پیام نور دلیجان، تهران، تهران جنوب دوم، زنجان، دانشگاه علمی کاربردی، خبر، فرهنگ و هنر اردبیل، دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه، دانشگاه فنی مهندسی سمنان، دانشکده فنی الغدیر زنجان، آموزشکده فنی و حرفه ای قایم زنجان، علمی کاربردی هنر سپهر اصفهان و دانشگاه هرمزگان هستند.
در پایان مراسم اختتامیه از کتاب اشعار 73 اثر برگزیده شعر به انضمام تصاویر شاعران پیشکسوت استان زنجان و نمایشگاه عکس عاشورایی رونمایی شد.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشاردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.