الماس پورزاهدی روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه زنجان افزود: سوخت های مورد نیاز نیروگاه ها و شرکت های پخش فرآورده های نفتی مناطق اعلام و بر اساس این گزارش ها، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران سوخت مورد نیاز را اعم از نفت گاز، بنزین و نفت سفید از طریق 2 خط لوله تامین می شود.
مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالغرب کشور گفت: مایع سوختی اعم از نفت سفید، بنزین و نفت گاز از طریق 19 مرکز انتقال به استان های تحت پوشش منتقل می شود.
پورزاهدی ادامه داد: استراتژی شرکت خطوط لوله مخابرات نفت ایران - منطقه شمالغرب، نگهداری خطوط لوله مراکز انتقال نفت، تاسیسات، مخابرات، ایستگاه ها و انتقال پایدار و ایمن نفت خام، فرآورده های نفتی و ایجاد ارتباط مخابراتی مطمئن است.
مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالغرب کشور گفت: این شرکت متعهد است امور محوله را منطبق با قوانین و مقرارت جاری، بهداشت و ایمنی و مسائل زیست محیطی برای پیشگیری از آلودگی های خاک، آب و هوا و مدیریت بهینه انرژی، انجام دهد.
پور زاهدی اظهارکرد: این شرکت برای ایجاد محیطی ایمن، سالم و عاری از بیماری ها، برنامه ریزی می کند و در تلاش است تا با رعایت قوانین و مقرارت ملی وزارت نفت و حفظ کیفیت و کمیت محصولات از مبدا تا مقصد به بالاترین سطح رضایت مشتریان دست یابد.
وی خاطرنشان کرد: تامین نفت خام پالایشگاه تبریز و بخشی از خوراک پتروشیمی تبریز و تامین فرآورده نفتی 'سوخت' استان های زنجان، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل ، تامین سوخت هواپیماها، سوخت نیروگاه های اردبیل، ارومیه و زنجان از جمله وظایف این شرکت است.
شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالغرب که مرکز این منطقه در استان زنجان و در شمالی ترین نقطه این شهر واقع شده، یکی از مناطق 12 گانه عملیاتی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است.
طول خطوط انتقال نفت خام و فرآورده های نفتی این منطقه یک هزارو 776 کیلومتر است.
7325/3001
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشاردهنده: مینا افشاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.