گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ آیت الله علی خاتمی به همراه مهندس اسدالله درویش امیری با انتشار اطلاعیه ای مشترک از حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم، در مراسم گرامیداشت و یادبود ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی که عصر پنجشنبه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی مشاور رئیس جمهوری و مسئول فرهنگی نهاد ریاست جمهوری و عضو جامعه روحانیت مبارز تهران در حسینیه اعظم زنجان برگزار شده بود، قدردانی کردند.
در متن این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف، قدرشناس و فهیم استان زنجان

امروز حضور پرشور، آگاهانه و قدرشناسانه شما مردم همیشه همراه در برگزاری باشکوه مراسم یادبود یار دیرین امام، مجاهد انقلاب و یاور مقام معظم رهبری مرحوم آیت اله اکبر هاشمی رفسنجانی در حسینیه اعظم زنجان بار دیگر حماسه ای عظیم و توأم با وفاداری و همدلی در استان زنجان در راستای وحدت ملی خلق نمود.
حضور گسترده شما مردم وفادار با رویکردهای سیاسی و فکری متفاوت در این مراسم، بار دیگر نشان داد که ملت ایران با هر اندیشه، تفکر و سلیقه سیاسی، همواره در بزنگاه‌ها تحت لوای ولایت فقیه و پرچم پر اقتدار جمهوری اسلامی، شکوهی از وحدت و یکدلی را به جهانیان نشان خواهند داد.
قدردانی شما مردم فهیم از تلاش‌ها و خدمات صادقانه آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام که حدود 60 سال از عمر با برکت خویش را در جهت پیروزی انقلاب، استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین سازندگی کشور سپری نموده و به حق، نقش موثری در ایام پیش از پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و پس از آن در سرافرازی و اقتدار کشور و پیشبرد اهداف والای انقلاب در نظام جمهوری اسلامی ایران داشته است، نشان می دهد که مردم ایران همواره قدردان خدمات صادقانه مسئولان نظام خواهند بود و هر قدمی که با نیت خالص و در راه خدمت به خلق برداشته شود، در اذهان و قلوب مردم ایران ماندگار خواهد بود.
بی شک این وحدت و یکدلی شما مردم، موجب یأس و ناامیدی هر چه بیشتر دشمنان نظام و انقلاب خواهد بود و بار دیگر افکار شوم بیگانگان را در ایجاد شکاف میان ملت و مسئولین خدوم نظام جمهوری اسلامی بر هم خواهد زد.
بر خود فرض می‌دانیم از این حضور حماسه ساز شما مردم فهیم استان زنجان قدردانی نموده و برای آن بزرگ‌مرد همیشه‌زنده تاریخ علو درجات و رضوان واسعه الهی را از درگاه خداوند منان مسألت نمائیم.
6085
دریافت کننده: رویا رفیعی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.