به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، اسدالله درویش امیری در دیدار اعضای شورای شهر آببر و شورای شهرستان طارم توسعه و بهسازی راه های مواصلاتی این شهرستان، همچنین ساماندهی و ذخیره آب های سطحی طارم را دو اولویت اصلی این شهرستان عنوان کرد.
وی افزود: با توجه به اینکه اکثر آبهای شهرستان طارم سطحی است، ساماندهی و مهار 24 شاخه آب روان در این شهرستان از اولویت اقدامات مدیریت استان در این شهرستان خواهد بود.
درویش امیری تسریع در پیگیری مشکلات و اجرای عملیات تعمیر و بازسازی پل ورودی شهر آببر را خواستار شد و گفت: هرگونه تغییر در طرح تفصیلی شهر آببر باید از طریق شهردار و سپس فرماندار در جلسات مربوطه معاونت عمرانی استانداری طرح و پیگیری گردد.
مقام عالی استان در این دیدار در پاسخ به درخواست اعضای شورای شهر آببر مبنی بر پیگیری تغییرات تقسیمات کشوری برای الحاق چند روستای طارم سفلی به طارم علیا اظهار داشت: تا پایان دولت یازدهم تغییری در وضعیت تقسیمات کشوری استان نخواهیم داشت و چنانچه طرح جامع تقسیمات کشوری از سوی دولت اِعمال شود، در استان زنجان نیز شاهد تغییراتی در برخی از روستاهای زنجان، خرمدره، ابهر و طارم خواهیم بود.
گفتنی است تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های ماندگار، ارائه وام طرح های خود اشتغالی، ترغیب مردم به استفاده از سیستم آبیاری قطره ای، احداث سدهای خاکی در نقاط مختلف شهرستان طارم از مهمترین درخواست های اعضای شورای شهر آببر و طارم از استاندار زنجان بود.
6085
دریافت کننده خبر: رویا رفیعی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.