رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف بیش از ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف بیش از ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد و گفت: این میزان سوخت از ۵۵ بشکه که با یک دستگاه کامیون حمل می‌شد کشف شد.

به گزارش جماران، سرهنگ یوسف اسماعیل زاده روز چهارشنبه، با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان حین کنترل خودروهای عبوری در اتوبان زنجان – تبریز، به یک دستگاه کامیون حامل بشکه مشکوک شده و خودرو را برای بازرسی بیشتر متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۱ هزارو ۳۰۰  لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع مجاز از نوع گازوئیل، در داخل ۵۵ بشکه کشف و ضبط کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان تصریح کرد: پس از اخذ مجوز قانونی، خودرو به پارکینگ منتقل و راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ اسماعیل زاده ضمن تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، از عموم مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت های قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق پلیس  ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارقان سیم و کابل برق با بیش از ۵۰ فقره سرقت در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان نیز از شناسایی و دستگیری سارقان حرفه ای سیم و کابل برق با بیش از ۵۰ فقره سرقت توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد و گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل مخابراتی در شهر زنجان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سردار رحیم جهانبخش با بیان اینکه کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با استفاده از شگردهای پلیسی و انجام کارهای اطلاعاتی ۲ سارق و ۲ مالخر را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرکننده دستگیر کردند، افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی ها به بیش از ۵۰ فقره سرقت سیم برق و کابل در سطح شهرستان زنجان اعتراف کردند.

وی  گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی، با پرونده تشکیل شده، تحویل مراجع قضایی شدند.

 فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان با تاکید بر اینکه همکاری شهروندان با پلیس زمینه ساز کاهش جرایم در جامعه می شود تصریح کرد: از عموم مردم درخواست می کنیم در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ یا شماره ۰۲۴۲۱۸۲۱۵۱۶ مرکز فوریت پلیس آگاهی اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.