فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 147 هزار لیتر سوخت قاچاق در عنبرآباد خبر داد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف 147 هزار لیتر سوخت قاچاق در عنبرآباد، گفت: در مجموع 17 تانکر 30 تا 20 هزار لیتری در این عملیات کشف و همچنین 157 بشکه 220 لیتری و تعداد زیادی گالُن کشف شد.

به گزارش دریافتی روز پنجشنبه ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری گفت: در عملیات مبارزه با قاچاق سوخت روستاهای میثم‌آباد و سبزگزی عنبرآباد با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و قرارگاه عملیاتی ابوذر بیش از ۵۰ نقطه پاکسازی شد.
وی تصریح کرد: طبق مصوبه شورای تامین استان و شهرستان عنبرآباد و همکاری دستگاه قضا در یک عملیات منسجم و هماهنگ طرح پاکسازی مناطق آلوده و مبارزه با قاچاق سوخت در روستاهای شرقی عنبرآباد با موفقیت به پایان رسید.
فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و جستجوی میدانی، تعدادی خانه و محل دپوی سوخت قاچاق شناسایی شد.
وی گفت: از ساعات نخستین روز گذشته این عملیات آغاز شد و مقادیر زیادی سوخت قاچاق گازوئیل کشف و تعدادی از مخازن جمع‌آوری و مخازن غیر قابل انتقال تخریب شد. همچنین مقدار زیادی از سوخت‌های قاچاق تحویل شرکت نفت و مقداری هم به دلیل نبود امکانات جابه‌جایی معدوم شد.
سردار ناظری افزود: در مجموع ۱۷ تانکر ۳۰ تا ۲۰ هزار لیتری در این عملیات کشف و همچنین ۱۵۷بشکه ۲۲۰ لیتری و تعداد زیادی گالُن کشف شد.
وی با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در استمرار طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده گفت: اجازه نخواهیم داد افراد مجددا در این مکان‌ها کار دپو و قاچاق سوخت را انجام دهند و تمامی عوامل قاچاق سوخت شناسایی شدند که به زودی دستگیر خواهند شد و از این پس با قاچاقچیان سوخت برخورد جدی و قانونی می‌شود.
فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: در سال جهش تولید یکی از ماموریت‌های اصلی ناجا برخورد با قاچاق کالا بوده که در دستور کار قرار دارد و اجازه نخواهیم داد برخی افراد به سرمایه ملی خسارت وارد کنند.

عنبرآباد در فاصله ۲۶۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.