فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: در عملیاتی مشترک با عوامل انتظامی در شهرستان میناب ، ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: در عملیاتی مشترک با عوامل انتظامی در شهرستان میناب ، ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل کرگان این شهرستان کشف شد.

به گزارش جماران، سردار حسین دهکی عصر شنبه در تشریح این خبر به رسانه ها اظهار داشت: مرزبانان پاسگاه مرزی دریایی کرگان پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در حوزه استحفاظی به وسیله مشک های پلاستیکی، بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان با مشاهده مرزبانان با بریدن طناب های متصل به مشک های پلاستیکی و با استفاده از تاریکی شب قبل از رسیدن ماموران از محل متواری شدند.

سردار دهکی تصریح کرد: با همکاری عوامل انتظامی شهرستان میناب پس از بررسی مناطق ۵ عدد محفظه پلاستکی حاوی ۹۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و۴۰۰ میلیون ریال بنا براعلام کارشناسان کشف شد.

فرمانده مرزبانی هرمزگان خاطرنشان کرد: تلاش مأموران برای دستگیری قاچاقچیان سوخت ادامه دارد.

وی با تاکید بر برخورد جدی با قاچاقچیان، گفت: نیروهای مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور در تمام نقاط مرزی کشور اجازه نمی‌دهند قاچاقچیان در هیچ نقطه‌ای از مرزهای ایران اسلامی احساس امنیت و آرامش کنند و به هیچ وجه اجازه نمی دهند، عده ای سودجو منافع ملی را به خطر بیندازند و به تولید کالاهای اساسی کشور ضربه بزنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.