اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از پارکینگ‌ها تا پایان بهمن ماه امسال تمدید شد.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از پارکینگ‌ها تا پایان بهمن ماه امسال تمدید شد.

به گزارش جماران، سرهنگ محمدحسن خلجی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به استقبال خوب مالکان از طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی، زمان اجرای این طرح به مدت ۴۲ روز دیگر تمدید شد که با توجه به شرایط و تسهیلات و تخفیفات خوب و بالای در نظر گرفته شده افراد نباید این فرصت طلایی را از دست بدهند.  

وی اظهار داشت: این طرح از ۱۸ آبان ماه امسال همزمان با سراسر کشور در استان زنجان نیز آغاز شده و تاکنون نیز ۵۰۰ دستگاه انواع موتورسیکلت توقیفی در این استان ترخیص و تحویل مالکان یا متصرفان قانونی آن شده است هرچند که زنجانی ها با این همه تسهیلات اعطایی و ایجاد شرایط خاص و ویژه، استقبال چندان خوبی نداشته‌اند.

خلجی تصریح کرد: آن دسته از موتورسیکلت‌های توقیفی که قبل سال ۹۹ از سوی پلیس به پارکینگ ها انتقال یافته اند مشمول این طرح هستند و افراد فاقد گواهینامه و بیمه نامه نیز می توانند با تکمیل فرم تعهد و به صورت محموله (حمل و انتقال با وانت) نسبت به ترخیص موتورسیکلت رسوبی خود اقدام کنند.  

وی اظهار داشت: موتورسیکلت‌ های دارای برگ اوراقی شامل طرح ترخیص نیستند و مالکان و متصرفان در صورت درخواست وسیله نقلیه رسوبی خود می توانند آن را به صورت قیچی شده ‌تحویل بگیرند.

خلجی تاکید کرد: مالکان و متصرفان موتورسیکلت‌ها آگاه باشند که اگر در این فرصت تعیین شده نسبت به ترخیص اقدام نکنند در این صورت وسیله نقلیه رسوبی آنان به منزله موتورهای بلاصاحب محسوب خواهد شد.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان زنجان گفت: آن دسته از موتورسیکلت هایی که بنا به دستور مقامات قضایی، توقیف و به پارکینگ ها انتقال یافته اند مشمول این طرح نیستند و در ضمن موتورسیکلت هایی که از سال ۹۰ تا پایان سال ۹۸ از سوی پلیس توقیف و به پارکینگ ها منتقل شده‌اند مشمول طرح تسهیل ترخیص هستند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.