حجت‌الاسلام علی ناصر، روز چهارشنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان، استاندار و شماری از اعضای این ستاد در سالن جلسات استانداری زنجان برگزار شد افزود: روز قدس، روز اعلام مخالفت امت اسلامی با ظلم و ستم، اسراییل غاصب و حامیان این رژیم جعلی است.  

وی اظهار داشت: این روز مهم و تعیین کننده، روز اسلام است و باید به ابرقدرت ها فهماند که دیگر نمی توانند در ممالک اسلامی برای رسیدن به اهداف و مقاصد نامشروع خود پیشرفت حاصل کنند.

حجت الاسلام ناصر تاکید کرد: تنها راه فلسطین، بازگشت فلسطینی ها به سرزمین خود است و باید رژیم اشغالگر قدس به اشغالگری های خود در این سرزمین اسلامی پایان دهد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از حضرت امام خمینی (ره) به عنوان بنیانگذار روز قدس یاد کرد و گفت: همه ساله، این مراسم به صورت یک برنامه و به شکل پرشور و گسترده در سطح کشور و جهان انجام می شد اما امسال شیوع ویروس کرونا، مشکلاتی را در امر برگزاری ایجاد کرده است.

حجت الاسلام ناصر با ابراز امیدواری به اینکه هرچه زودتر این ویروس منحوس و همه گیر، ریشه کن شود،  افزود: با توجه به شرایط حاکم، تمهیدات مختلفی برای برگزاری این مراسم در شهرها و نقاطی که به لحاظ این بیماری پاک و سفید نیستند طراحی شده است.

وی با بیان اینکه همه ساله مراسم روز قدس با حضور پرشور و گسترده در سطح خیابان های شهرها و روستاها برگزار می شد اما امسال در شهرهایی که پاک و سفید اعلام نشده اند و بیم ابتلا به بیماری ویروس کرونا می رود به شکلی دیگر انجام خواهد شد و به همین علت تصمیم این است که این آیین در زنجان به صورت خودرویی باشد.

حجت الاسلام ناصر تاکید کرد: باید برای پیشگیری از ویروس کرونا، مراسم روز قدس با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عمل به پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود و مسیرهای تعیین شده نیز ضدعفونی و گندزدایی شود.

وی افزود: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، اصل تعطیل ناپذیر بودن این مراسم به نمایش درخواهد آمد و بار دیگر مسلمانان و آزادیخواهان جهان، نفرت و انزجار خود از رژیم صهیونیستی را اعلام کرده و نسبت به محکومیت حمایت قدرت های شیطانی از رژیم اشغالگر قدس اقدام کرده و سکوت برخی کشورهای اسلامی و عربی را تقبیح خواهند کرد.   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.