محمود علیمحمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به توقف فعالیت‌های جمعی فرهنگی و هنری برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: بخش فرهنگ و هنر نیز به علت شیوع کرونا همچون دیگر حوزه ها متحمل خسارت های اقتصادی به علت تعطیلی ها شد.  

وی ادامه داد: مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون در سه نوبت اقدام به برآورد خسارت های اقتصادی وارد شده به حوزه فرهنگ و هنر کرده است که مرحله سوم آن شامل خود اظهاری از سوی فعالان فرهنگی و هنری بوده که در زمان حاضر در جریان است.  

علیمحمدی اظهار داشت: با توجه به ضرورت ارائه اطلاعات صاحبان مشاغل فرهنگی، هنری و رسانه‌ای آسیب دیده از بحران کرونا به وزارت کار، رفاه و تأمین اجتماعی، برای بهره مندی از بسته های حمایتی دولت، صاحبان مشاغل فرهنگی، هنری و رسانه ای متقاضی دریافت حمایت، می‌توانند با مراجعه به درگاه https://corona.samandehi.ir درخواست خود را ثبت کنند.

وی یادآور شد: ثبت نام در این سامانه که از ۱۶ اردیبهشت آغاز شده، تا فردا/ دوشنبه/ ادامه دارد.  

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: پس از تکمیل داده های به دست آمده از محل گزارش اداره کل و نیز خوداظهاری اصحاب فرهنگ و هنر، تمهیدات و اقدامات جبران خسارت کرونا در دستور کار قرار خواهد گرفت.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.