علی عباسی روز دوشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران، افزود: اظهار داشت: این افراد تا پایان اردیبهشت‌ماه فرصت دارند نسبت به پرداخت حق بیمه اسفندماه خود با همان نرخ‌های سال گذشته اقدام کنند و در صورت واریز، وقفه‌ای در سوابق بیمه‌ای آنها به‌وجود نخواهد آمد و جریمه‌ای شامل حالشان نخواهد شد.

عباسی به اقدامات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر برای حمایت از اعضای خود در مقابل شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و ادامه داد: با ارسال محتوای آموزشی از طریق پیامک و شبکه‌های اجتماعی و راه‌اندازی کمپین روستای بدون کرونا، پل ارتباطی خوبی با بیمه‌شدگان در سراسر استان ایجاد کردیم و از آنها تقاضا کردیم در صورت ابتلای قطعی خود یا یکی از اعضای خانواده‌ به بیماری کووید۱۹، از طریق ارسال عدد ۵ به سامانه ۳۰۰۰۲۷ به ما اطلاع دهند.

وی اظهار داشت: با تمام افرادی که به این سامانه پیامک ارسال کرده‌اند، تماس گرفته می شود و برای آن دسته از خانوارهایی که مورد ابتلای قطعی به کرونا در آنان تایید شده باشد، در چارچوب قوانین و مقررات صندوق، تسهیلاتی در نظر گرفته شده است. 

عباسی خاطرنشان کرد: هم اکنون تمامی فرایندهای تمدید بیمه‌ای صندوق از دریافت شناسه تا پرداخت حق بیمه، به‌صورت الکترونیکی و با مراجعه به وب‌سایت رسمی صندوق به نشانی roostaa.ir قابل انجام است.

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان زنجان تعداد بیمه شدگان صندوق در سطح استان را بیش از ۴۶ هزار نفر اعلام کرد و گفت: از تعداد مذکور حدود ۴ هزار نفر مستمری  پیری، بازماندگان و از کارافتادگی از صندوق بیمه دریافت می کنند و ۴۲ هزار نفر بیمه شده نیز در حال بیمه پردازی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.