علیرضا علیزاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فروردین ماه امسال به دنبال توسعه خدمات غیرحضوری از سوی شرکت توزیع برق در بسترهای تلفن ثابت، وب سایت، گوشی همراه و اپلیکیشن های بانکی و درگاه های صنعت برق، آمار بهره مندی مشترکان برق از خدمات غیر حضوری رشد چشمگیری پیدا کرد.

وی یادآوری کرد: این شرکت با داشتن بیش از ۴۵۶ هزار مشترک برق جزو بزرگترین دستگاه های خدمات رسان استان زنجان به لحاظ جامعه آماری است که نقش بسزایی در کنترل رفت و آمدهای درون شهری و ارتقای سطح کیفی زندگی شهری و روستایی، آسایش و رفاه جامعه دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: با شیوع بیماری کرونا در کشور و لزوم فاصله گذاری اجتماعی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، نقش خدمات غیرحضوری پُررنگتر شد.
علیزاده ادامه داد: در  چشم انداز ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۱۴۰۴‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬نیز یکی از استراتژی های اصلی به صفر رساندن مراجعه حضوری مشترکان برای دریافت خدمات برق است.
وی افزود: یکی از برنامه های چشم انداز بیان شده ایجاد زیرساختهای مناسب در زمینه استفاده از گوشی های هوشمند است که از جمله آن راه اندازی سامانه برق زنجان "سبز" بر روی گوشی های همراه و دریافت خدمات برق است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: تاکنون ۱۶ هزار مشترک فعال در حال استفاده از این سامانه هستند.
علیزاده تاکید کرد: همه مشترکان شرکت توزیع نیروی برق با نصب این اپ موبایلی که قابل دریافت از کافه بازار و وبسایت شرکت به آدرس www.zedc.ir است از مزایای آن بهره مند شوند.
به گفته وی، طی یک ماه اخیر علاوه بر سامانه برق زنجان ۲۶۹ هزار و ۶۱ خدمت موفق مربوط به این شرکت در سایت خدمات غیر حضوری صنعت برق کشور ساپا www.saapa.ir ثبت شده است که نشان از ترغیب مردم به استفاده از خدمات غیر حضوری در بستر اینترنت دارد.
به گزارش ایرنا، شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان بیش از ۴۵۶ هزار مشترک شهری و روستایی در بخش های مختلف اقتصادی، کشاورزی، تجاری، خانگی و عمومی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.