عذرا واسعی، روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: به همین منظور، اعضای این ستاد بطور سرزده به باشگاه‌های ورزشی زنجان مراجعه کرده و با درب بسته این مکان‌ها مواجه می شوند.  

وی با تاکید براینکه ستاد نظارت بر امور باشگاه‌های هیات پزشکی ورزشی استان زنجان در صورت مشاهده فعالیت باشگاه‌ها طبق دستورالعمل و برابر با قانون با باشگاهداران خاطی برخورد خواهد کرد، اظهار داشت: اکثر باشگاهداران این استان به تصمیمات اتخاذ شده در خصوص تعطیلی باشگاه های ورزشی، پایبند هستند و خطا و فعالیت پنهانی یک یا چند باشگاه را نمی توان به پای همه باشگاه های ورزشی نوشت.  

واسعی با بیان اینکه تصمیم به از سرگیری فعالیت باشگاه های ورزشی در حوزه اختیارات این ستاد نیست، تصریح کرد: هر زمان که دستگاه های مسوؤل صلاح دانسته و اعلام کنند در این صورت نسبت به بازگشایی مکان های ورزشی نیز اقدام خواهد شد.

وی باشگاه های ورزشی را از هرگونه فعالیت پنهانی برحذر داشت و افزود: از پنجم اسفند ماه ۹۸ تاکنون ۱۳ باشگاه ورزشی این استان به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های ابلاغی در رابطه با ممنوعیت فعالیت باشگاه های ورزشی، پلمب شده است.

واسعی اظهار داشت: از ۱۳ باشگاه ورزشی پلمب شده در سطح این استان، تعداد ۶ باشگاه در شهرستان زنجان، ۲ باب در شهر هیدج از توابع شهرستان ابهر، یک باشگاه در شهرستان طارم، یک باشگاه در محمودآباد شهرستان خدابنده و سه باب نیز در شهر ابهر، است.

وی افزود: به خاطر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، وضعیت برای بازگشایی و فعالیت باشگاه های ورزشی، مناسب نیست و انتظار می رود تمام باشگاهداران، دستورالعمل های ابلاغی را همچنان مورد توجه قرار دهند.  

واسعی افزود: با تعطیلی باشگاه های ورزشی، فعالان در این عرصه اعم از مدیران، موسسان و مربیان با مشکل معیشتی و درآمدی مواجه شدند که برای جبران خسارت، قرار است تسهیلات بانکی برای آنان پرداخت شود و در این راستا لیست مدیران، موسسان و مربیان به وزارتخانه ارسال شده است و حال برای معرفی افراد به بانک، منتظر دریافت بخشنامه هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.