عذرا واسعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: طی مدت یاد شده به پنج باشگاه ورزشی در شهرستان خرمدره اخطاریه پلمب صادر شد و ۱۸ باشگاه ( ۲ باشگاه دولتی و ۱۶ باشگاه خصوصی) در شهرستان زنجان نیز در شهرستان‌های ابهر، طارم، تذکر کتبی و شفاهی، دریافت کردند.

وی به محل ۱۳ باشگاه ورزشی پلمب شده در سطح شهرستان های این استان اشاره کرد و اظهار داشت: از ۱۳ باشگاه ورزشی پلمب شده در سطح این استان، تعداد ۶ باشگاه در شهرستان زنجان، ۲ باب در شهر هیدج از توابع شهرستان ابهر، یک باشگاه در شهرستان طارم، یک باشگاه در محمود آباد شهرستان خدابنده و سه باب نیز در شهر ابهر، است.

واسعی تصریح کرد: مجوز فعالیت آن دسته از باشگاهدارانی که نسبت به فک پلمب اقدام کنند بر اساس قانون و مقررات و ضوابط تعیین شده، لغو خواهد شد.

دبیر ستاد نظارت بر امور باشگاه های هیات پزشکی ورزشی استان زنجان گفت: در حال حاضر به علت شیوع بیماری ویروس کرونا، وضعیت برای بازگشایی باشگاه های ورزشی، مناسب نیست و در صورت بی توجهی باشگاهداران به دستورالعمل های ابلاغی، با آنان بر اساس قانون و مقررات رفتار خواهد شد.

واسعی افزود: با تعطیلی باشگاه های ورزشی، فعالان در این عرصه اعم از مدیران، موسسین و مربیان با مشکل معیشتی و درآمدی مواجه شدند که برای جبران خسارت، قرار است تسهیلات برای آنان پرداخت شود.

وی تصریح کرد: در این مدت مسوؤلان اداره کل ورزش و جوانان زنجان به منظور حمایت از باشگاه های ورزشی با موجران به صورت تلفنی مکالمه کردند تا در این ایام خاص (شیوع بیماری ویروس کرونا) و عادی شدن شرایط، از دریافت اجاره بهاء باشگاه، امتناع کنند.      

واسعی اظهار داشت: نظارت بر اماکن و باشگاه های ورزشی زنجان به منظور اجرای دقیق مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا بطور دقیق و مستمر، انجام می شود  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.