حجت‌الاسلام محسن کرمی شامگاه سه‌شنبه به همراه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در دیدار با فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به عملکرد مطلوب پلیس در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، اظهار داشت: اقدامات پلیس در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر نیز ملموس و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اثرات خانمان‌سوز مواد مخدر در جامعه و افزایش آسیب‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: پلیس در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر، پیشگام بوده و اقدامات موثری انجام داده است.

حجت‌الاسلام کرمی، ماموریت‌های نیروی انتظامی را متنوع خواند و گفت: ضابطان در انجام ماموریت دستگاه قضایی، نقش پررنگ و اثرگذاری دارند.

وی افزود: برای اجرای عدالت و برقراری نظم در جامعه باید اهتمام، جدیت و سرعت عمل در دستور کار قرار گیرد.

کرمی با تاکید بر نقش بسیار مهم مشاوره و مددکاری در کاهش جرایم، اظهار داشت: نقش مراکز مشاوره و دفاتر مددکاری در نیروی انتظامی در پیشگیری از آسیب‌ها و جرایم، بسیار مهم و موثر است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی، مظهر امنیت و نظم‌بخشی اقتدار و حیثیت در جامعه به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: کاهش جرایم خشن در سطح استان، یک توفیق است.

تعامل پلیس و دستگاه قضا ضامن امنیت پایدار در جامعه است

فرمانده انتظامی استان زنجان نیز با تاکید بر آمادگی و تعامل نیروی انتظامی با دادستانی در جهت خدمت‌رسانی به مردم، گفت: تعامل پلیس و دستگاه قضایی، بسترساز پیشگیری و کاهش جرایم و همچنین ضامن امنیت پایدار در جامعه است.

سردار رحیم جهانبخش با اشاره به سطح بالای اعتقادات دینی مردم استان زنجان، اظهار داشت: مدیریت مطلوب آسیب‌ها و جرایم در سطح این استان، نشان‌دهنده بلوغ دستگاه‌های مسؤول در این زمینه است.

وی، افزایش و توجه به کمپ‌های ترک اعتیاد را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: یکی از آثار سوء مصرف مواد مخدر، آسیب به لایه‌های مولد اجتماعی است.

جهانبخش با اشاره به افزایش اجرای طرح‌های پاکسازی و انتظام‌بخشی پلیس در سال جاری، افزود: استفاده از حداکثر ظرفیت‌های موجود در سطح استان در اجرای موفق طرح‌ها بسیار موثر است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه شهروندان، خواستار ورود پلیس زنجان به سه مقوله بودند، گفت: مردم، خواستار ورود جدی پلیس به حوزه مقابله با مواد مخدر هستند و این مقوله، نشان‌دهنده کم بودن گستره و نرخ آلودگی افراد به مواد مخدر در استان زنجان بوده اما توقعات و خواسته‌های مردم، پررنگ است.

وی اظهار داشت: توقعات و خواست‌های مردم زنجان از پلیس در بحث مقابله با مواد مخدر، پررنگ‌تر است و به همین خاطر نیروی انتظامی، ورود هدفمند و با برنامه‌ای را برای مبارزه با این بلای خانمان‌سوز داشته و دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.