فضل الله رنجبر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: هشت میلیارد ریال از این مبلغ برای توسعه اردوگاه ماده 16 که محل نگهداری معتادین است اختصاص یافته و 2 میلیارد ریال نیز برای توسعه و مرمت اردوگاه چشمه سفید درنظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: با توجه به دیدگاه مثبت استاندار و معاون سیاسی و امینتی استانداری در رابطه با توسعه محل نگهداری معتادان و متکدیان و اختصاص اعتبار لازم این کار در اسرع وقت انجام خواهد شد.
رنجبر همچنین از جمع آوری معتادان و متکدیان پیش از ایام نوروز 97 از سطح شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: این کار با همکاری دادستانی، نیروی انتظامی، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، شهرداری و بهزیستی انجام خواهد شد.
فرماندار کرمانشاه افزود: به طور قطع امسال با توسعه فضای اردوگاه های محل نگهداری معتادان و متکدیان، مشکلی برای جمع آوری و نگهداری این افراد در ایام نوروز نخواهیم داشت.
وی یادآور شد: توسعه و ساماندهی محل های نگهداری متکدیان و معتادان به صورت جدی دنبال خواهد شد و از محل اعتبارات سال 97 نیز این برنامه تداوم خواهد یافت.
رنجبر خاطرنشان کرد: هم اکنون و در هر یک از این دو اردوگاه بالغ بر 150 نفر ظرفیت نگهداری وجود دارد و در آن ها از سوی بهزیستی برنامه های مختلفی خصوصا برای ترک اعتیاد صورت می گیرد.
کرمانشاه با بیش از یک میلیون نفر جمعیت یکی از پرجمعیت ترین شهرستان های کشور محسوب می شود.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.