حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز سه‌شنبه در تشریح اقدامات و عملکرد شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی ملی استان زنجان در سال ۹۸ به رسانه‌ها اظهار داشت: جلسات شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی ملی استان در سال گذشته خروجی‌های بسیار موثری در حوزه‌های مختلف داشت.

وی خاطرنشان کرد: استفاده غیرمجاز و بی‌رویه از منابع آبی به‌خصوص آب‌های زیرزمینی، تهدید جدی برای امنیت ملی کشور محسوب می‌شود لذا دستگاه قضایی استان در اجرای سیاست‌های قوه قضاییه و دستورالعمل‌های ابلاغی از مرکز با قاطعیت به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

صادقی نیارکی افزود: یکی از این برنامه‌ها برخورد قاطع با استفاده‌کنندگان غیرقانونی از چاه‌های آب زیرزمینی است.

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: در راستای حفظ حقوق عامه و برخورد قاطع با عاملان حفر و استفاده از این چاه‌های غیرمجاز با همکاری دستگاه‌های ذیربط در این حوزه، روند برخورد با متخلفان تا پُر شدن آخرین چاه غیرمجاز منطقه با قدرت و جدیت ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: با همه این اقدامات و برخوردهای صورت‌گرفته، برابر گزارش شرکت آب منطقه‌ای زنجان پنج هزار و ۷۲۱ حلقه چاه بدون پروانه فعال در این استان وجود دارد.

صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: در سال ۹۹ با همکاری دستگاه‌های نظارتی و امنیتی، پیگیری‌ها و اقدامات لازم برای تعیین تکلیف این تعداد چاه بدون پروانه با حساسیت بالا انجام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.