سرهنگ محمدحسن خلجی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرکز تعویض پلاک و شماره گذاری شهر زنجان که در جاده پایین کوه جنب ساختمان پلیس راهور این استان واقع است از ساعت ۷ صبح تا ۱۷ بعدازظهر خواهد بود.

وی اظهار داشت: این افزایش ساعت کاری با هدف رعایت حال هرچه بیشتر مراجعان، ارایه خدمات مضاعف و جلوگیری از ازدحام و شلوغی مقابل مرکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری خودرو در شهر زنجان، انجام گرفت.

خلجی با بیان اینکه طرح پلاک زوج و فرد و نوبت دهی در جلوگیری از ازدحام در مقابل مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو، بسیار اثربخش بوده است،  تصریح کرد: روزهای پنجشنبه‌،  ساعات کار مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودروها در استان زنجان از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۴ بعدازظهر خواهد بود.  

وی از متقاضیان خواست کار خود را به ساعات پایانی موکول نکنند و بهتر است مراجعات در ساعت های اولیه صورت گیرد، افزود: مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودروها در این استان از روز شنبه /ششم اردیبهشت ماه/ بازگشایی شده است و تا پایان روز یکشنبه به ۳۰۰ نفر متقاضی، خدمات ارایه شده است.

خلجی، تعداد غرفه‌های مرکز تعویض پلاک و شماره گذاری در شهر زنجان را پنج باب اعلام کرد و اظهار داشت: ساعات کاری این مراکز در سطح استان در طی سه روز اخیر از ۷ صبح تا ۱۴ بعدازظهر بود.

وی تاکید کرد: مالکان خودروهایی که رقم آخر سمت راست پلاک آنان زوج است روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه و پلاک فرد نیز یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه هر هفته، می توانند برای دریافت خدمات به این مراکز مراجعه کنند.

خلجی با تاکید براینکه به منظور رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی خدمات تعویض پلاک به صورت زوج و فرد و به صورت نوبت دهی انجام می شود، از مردم خواست به خاطر محدود بودن فضای ارایه خدمات و همچنین پیشگیری از ویروس کرونا و حفظ سلامت خود از تجمع در مراکز به جد اجتناب کنند تا به لحاظ بهداشتی، مشکل پیش نیاید.  

وی افزود: خریداران و فروشندگان خودروها هنگام مراجعه به مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری، برای حفظ سلامت خود و جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا، ملزومات بهداشتی همچون ماسک و دستکش یکبار مصرف و لوازم اداری مورد نیاز از جمله خودکار به همراه داشته باشند.

مسوول اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان زنجان گفت: مراجعان به مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری، در استفاده از دستگاه های خودپرداز، بهتر است نکات بهداشتی را با دقت و حساسیت بیشتری رعایت کنند.

خلجی با بیان اینکه شهرستان های ماهنشان، سلطانیه و ایجرود، فاقد مرکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو هستند که به همین منظور باید به شهر زنجان مراجعه کنند.

وی یادآور شد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و با هدف صیانت از سلامتی مراجعان و کارکنان، مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک این استان از ۲۳ اسفند ماه به حالت تعطیل درآمده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.