محمد محمدی قیداری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اجرای پویش همدلی، از ۳۲ مهد کودک استیجاری ۹ باب در شهرستان زنجان، ۱۰ باب در شهرستان طارم و در ابهر نیز از هشت مهد کودک استیجاری ۲ باب آن از تخفیفات مالکان بهره‌مند شده‌اند.

وی اضافه کرد: بر این اساس در شهرستان خدابنده نیز از ۳۲ مهد کودک استیجاری ۱۴ مالک، اجاره بهای خود را بخشیده‌اند و شهرستان ماهنشان و سلطانیه نیز فاقد مهد کودک استیجاری هستند.

محمدی  ادامه داد: در این راستا کل اجاره بهای مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی در شهرستان‌های خرمدره و ایجرود بخشیده شد که این امر به دنبال امر خیر برگزاری پویش همدلی شکل گرفته و یکی از راه‌های ادامه فعالیت مهدهای کودک است که بدلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل و متضرر شده اند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه مهدهای کودک تنها مراکز روزانه تحت نظارت هستند که خصوصی اداره می‌شوند و به این مراکز یارانه ای تعلق نمی‌گیرد، مدیران و مربیان این مراکز با آسیب جدی روبه رو شدند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: هم اکنون ۹۰ باب مهد کودک استان استیجاری هستند که با ابلاغ مصوبات ستاد مبارزه با کروناویروس و تعطیلی مهدهای کودک از ابتدای اسفند سال گذشته تا کنون تعطیل هستند.

وی اضافه کرد: خیران و مالکان مهدهای کودک نیز در این ایام کرونایی نقش آفرینی کردند که جلوه زیبایی از بخشش و یاری را  همگام با دیگران به نمایش گذاشتند.

محمدی خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی کشور و بهزیستی استان نیز، به منظور قدردانی از این اقدام ارزشمند مالکان مهدهای کودک، بعد از شکست کرونا با اهدای نشان "حامی کودک" و لوح تقدیر از اهتمام و بذل محبت آنان قدردانی خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.