سردار رحیم جهانبخش، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: کارشناسان پلیس، ارزش این میزان روغن زیتون قاچاق را قریب ۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان طارم حین کنترل خودروهای عبوری از مسیر ارتباطی زنجان - طارم، به یک دستگاه خودروی کامیون (خاور) مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

سردار جهانبخش با بیان اینکه در بازرسی از خودرو این میزان روغن زیتون غیر بهداشتی و قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این رابطه، راننده متخلف به عنوان متهم دستگیر شد و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان، مبارزه با پدیده شوم قاچاق را یکی از وظایف ذاتی پلیس خواند و گفت: با توجه به تاثیرات منفی این پدیده شوم بر اقتصاد کشور، ماموران انتظامی استان زنجان به صورت شبانه روز و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه خواهد کرد.

عامل فروش غیرمجاز ژل ضدعفونی کننده در دام پلیس فتای شهرستان ابهر افتاد
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از کشف و ضبط یک هزار و هشت بطری ژل ضدعفونی کننده از سوی کارآگاهان پلیس فتا این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داوود مرسلی افزود: پلیس فتای شهرستان ابهر با رصد مستمر و شبانه روز و با اقدامات فنی و تخصصی پلیسی از فردی به هویت معلوم این تعداد ژل ضدعفونی کننده را به دست آورد.

وی اظهار داشت: در این رابطه یک نفر به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی این شهرستان تحویل شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.
مرسلی با تاکید براینکه تبلیغ و فروش اقلام بهداشتی در فضای مجازی جرم محسوب می شود افزود: شهروندان در صورت مواجهه با اینگونه موارد، موضوع را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ یا شماره تلفن ۲۱۸۳۰۵۰۸ یا وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند تا اقدامات لازم قانونی انجام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.