به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی صبح یکشنبه در جلسه هماهنگی اجرای طرح پویش مردمی شکرانه سلامت در دفتر امام جمعه، با بیان اینکه پویش مردمی شکرانه سلامت نذر حضرت ابوالفضل (ع) برگزار می‌شود، گفت: این طرح در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر از بیماری کرونا در استان اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا برخی از اقشار آسیب پذیر و کار گران فصلی دچار تزلزل شدند و در این میان طرح پویش مردمی شکرانه سلامت در استان باید با قوت بیشتری برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، از حضور خودجوش مردم استان در عرصه‌های مختلف امور خیریه قدر دانی کرد و گفت: این استان همواره در کارهای خیر در سطح کشور الگو و شاخص هستند.

خاتمی بر تشکیل کار گروه‌های مختلف برای ایجاد ساز و کار ایجاد این پوشش در استان تاکید کرد و افزود: باید شماره حساب واحد برای این طرح مد نظر قرار گیرد.

وی ابراز داشت: تشکیل بانک اطلاعاتی از نیازمندان در استان زنجان برای ایجاد فرماندهی واحد در این حوزه و پرهیز از موازی کاری ضروری است و باید از نیازمندان دستگیری شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: باید دستگیری از نیازمندان در مناطق محروم استان زنجان با جدیت و برنامه ریزی مناسب مد نظر قرار گیرد.

خاتمی گفت: در اجرای طرح پویش مردمی شکرانه سلامت از ظرفیت مراکز نیکوکاری، بسیج و اصناف استفاده شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.