به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر دوشنبه در بازدید از کار گاه‌های تولید ماسک در شهر زنجان، گفت: افرادی که در این کارگاه‌ها فعالیت می‌کنند، تفکر و اندیشه پاسداری از نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند.

وی با بیان اینکه امروز ایثار و فداکاری در جامعه موج می زنند و همه برای قطع زنجیره بیماری کرونا وارد عرصه شده اند، اظهار کرد: امروز با توجه به احساس نیاز شدید جامعه به ماسک و اقلام بهداشتی، اقشار مختلف جامعه با ایجاد کارگاه های خانگی در زمینه تولید ماسک به مقابله با کرونا رفته اند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: فعالیت های صورت گرفته در زمینه قطع زنجیره بیماری کرونا توسط مردم بسیار مهم بوده و تاثیر گذار است.

خاتمی ابراز داشت: بانوان در این کار گاه‌ها روزانه بیش از هزار ماسک تولید کرده و در مناطق محروم استان توزیع می‌کنند.

وی با بیان اینکه تمام اقشار مختلف جامعه برای مقابله با این بیماری وارد عرصه شده‌اند، گفت: مسئولین دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به تامین اقلام بهداشتی و توزیع آن بین مردم مدیریت لازم را داشته باشند تا کمبودی در جامعه نداشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: امروز ایثار گری در جامعه همانند هشت سال دفاع مقدس در استان زنجان موج می‌زند و همه در منازل خود برای مقابله با این بیماری بسیج شدند.

خاتمی ابراز داشت: رسانه‌ها در امید آفرینی و آگاهی بخشی بسیار موثر هستند و تاکنون هم به رسالت خود خوب عمل کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1395171
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.