محمد محمدی قیداری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: هدف از این پویش کمک به بقای مهدهای کودک خسارت دیده است و بدین منظور از تمام مالکان مهدهای کودک استان درخواست می‌شود با پیوستن به این پویش در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

وی اضافه کرد: این پویش با کمک مهدها و کانون توسعه مهدهای استان و رسانه ها پیگیری می‌شود و بهزیستی کشور و استان نیز ضمن حمایت از این پویش (بخشش اجاره بهای مهدهای کودک در روزهای تعطیلی ناشی از کرونا) و با اهداء نشان "حامی کودک" قدردانی خواهد کرد.
این مسؤول با اشاره به وجود خیرین برجسته در استان افزود: باتوجه به تعطیلی مهدهای کودک استان در ایام کرونایی و بیکار شدن بیش از ۵۰۰ نفر از بانوان شاغل در مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی که به عنوان موسس، مسئول فنی، مربی و یا کمک مربی اشتغال داشتند، حضور خیرین بیش از گذشته احساس می شود.

وی اظهار داشت: حدود ۹۰ درصد محل‌های مهد کودک استیجاری بوده و با توجه به پرداخت دستمزد پرسنل شاغل در مهد کودک ها انتظار می رود مردم دیار کریمان و پایتخت شور و شعور حسینی جهت کاهش ضرر و زیان بسیار مهدهای کودک و رعایت اصل انصاف و پشتیبانی از یکدیگر در این شرایط حساس و بحرانی به یاری بشتابند.

به گفته محمدی این پویش همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شده است و ۱۵۸ مهدکودک زنجان از روزهای ابتدای اسفند ماه سال قبل تعطیل هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.