علیرضا فتاح پور  روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  این پویش  با توجه به هزینه سنگین اجاره بهای مهدهای کودک ، عدم وجود درآمد این مراکز وخطر تعطیلی آنها  که  بیکار شدن بسیاری از مربیان این مهدها را در پی دارد تشکیل شده است.

وی ادامه داد:  براسـاس مصوبـات سـتاد ملی مبـارزه بـاویروس کرونـا وابلاغ دسـتورتعطیلی مهـدهای کودک، فعـالیت اجرایی این مراکز به صورت حضوری از اول اسفندماه ۹۸به صورت کامل متوقف شده است.

فتاح پور گفت:  این امر آسـیبهایی نظیر از دست رفتن منابع درآمـد این مراکز را درپی داشـت چراکه  تعداد زیادی از ملک های در اختیار  مهدهای کودک شهرستان کرج استیجاری بوده و با در نظر گرفتن موقعیت کرج اجاره بها ماهانه این مکان ها مبلغ قابل توجهی است.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین این این تعطیلی ها و عدم توان پرداخت اجاره بهای آنها توسط موسسان مهدهای کودک احتمال تعطیلی کامل مهدهای کودک را قوت می‌بخشد .

مدیر بهزیستی کرج تاکید کرد:  هدف از این پویش در قالب پویش همدلی(بخشش اجاره مهدهای کودک در روزهای تعطیلی ناشی ازکرونا) توسط مالکان ساختمان های مهدهای کودک می باشد ، بدین منظوراز تمام مالکان مهد های کودک شهرستان کرج درخواست می شودبا پیوستن به این پویش در این امر خدا پسندانه مشارکت کنند.
 براساس گزارش ها در اولین ساعات آغاز و اطلاع رسانی این پویش ۲مالک شریف کرجی اجاره بها اسفند سال گذشته و فروردین ماه سال جاری را بخشیدند که در روزهای آینده از این عزیزان به صورت حضوری تقدیر و تشکر خواهد شد .

در استان البرز ۲۷۰ مهد کودک ۱۳هزار و ۱۰۸هزار کودک را زیرپوشش آموزشی و تربیتی خود دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.