صفی الله کرامتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به پیش بینی وضعیت جوی، روز دوشنبه، جلسه ستاد مدیریت بحران این استان به ریاست استاندار برگزار شد و به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی به کلیه دستگاه‌ های عضو ستاد و فرمانداران شهرستان‌ها، آماده باش داده شد تا تدابیر پیشگیرانه اتخاذ شود.   

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه میزان دمای هوا در سردترین ساعت ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر بود به حتم در صورت اقدامات پیشگیرانه از سوی کشاورزان و باغداران، خسارت سرمازدگی نیز زیاد نخواهد بود و ارزیابان در حال بررسی و برآورد خسارات احتمالی هستند.

کرامتی با بیان اینکه روز سه شنبه در برخی مناطق این استان شاهد ریزش تگرگ نیز بودیم، تصریح کرد: با توجه به گزارش های رسیده تا این لحظه خسارات آنچنانی ناشی از این پدیده جوی وارد نیامده است.

 وی با تاکید براینکه بیشترین میزان شدت سرما از بامداد تا صبح امروز بود و می توانست برای محصولات کشاورزی و باغی این استان تهدید کننده باشد، اظهار داشت: امید است میزان خسارت ها بسیار پایین و به صورت جزئی باشد که پس از ارزیابی و بررسی نسبت به اطلاع رسانی اقدام خواهد شد.     

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.