محسن پناهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در روز سیزده بدر تیم های عملیاتی این استان از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ شب در ورودی و خروجی سه مسیر ارتباطی شهر زنجان مستقر بودند.

وی با بیان اینکه روز گذشته (۱۳ فروردین ماه/ حادثه تلخ و ناگواری اتفاق نیفتاد اظهار داشت: از مجموع اتفاقات رخ داده در زنجان، یک مورد آتش سوزی خودروی سواری پراید بود که روبه روی مجتمع دانشور دچار حادثه شد و علت آن نیز از سوی کارشناسان آتش نشانی درحال بررسی است.

پناهی با بیان اینکه آتش سوزی این خودروی سواری ساعت ۲۴ شب اتفاق افتاد، ادامه داد: ساعت ۲۳ شب نیز به علت بارش شدید باران یک دستگاه تابلو برق یک منزل مسکونی در خیابان اعتمادیه زنجان دچار آتش سوزی شده بود که تیم آتش‌نشانی پس از اطلاع از موضوع و به منظور اطفا حریق، به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: چهار فقره عملیات آبکشی از سطح شهر زنجان (میدان انقلاب و استقلال، شهرک آزادگان و منطقه بی‌سیم) نیز صورت گرفت که این آبگرفتگی بر اثر بارش شدید باران و ریزش تگرگ اتفاق افتاده بود.

پناهی افزود: ساعت ۱/۱۵ بامداد امروز /پنجشنبه ۱۴ فروردین / نیز یک دستگاه خودروی وانت پیکان در جاده زنجان - دندی به علت نقص فنی (پنچری لاستیک) با جدول برخورد کرده و در حالت واژگونی قرار گرفته بود که بلافاصله عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر شده و خودرو را به حالت اولیه بازگرداندند که خوشبختانه تلفات جانی نیز در پی نداشت.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.