به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از استانداری زنجان، فتح الله حقیقی صبح پنجشنبه در جلسه ستاد رفع موانع تولید در محل استانداری زنجان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، بر رفع موانع تولید در استان تاکید کرد و گفت: باید موانع و مشکلاتی که بر سر راه توسعه و جهش تولید در استان است به خوبی شناسایی شود.

وی اظهار کرد: طی سال گذشته با برگزاری جلسه ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کمک شبکه بانکی توانستیم ۲۷ واحد تولیدی در استان را دوباره احیا کنیم که در مجموع برای بیش از ۵۳۰ نفر شغل ایجاد شد.

استاندار زنجان، گفت: طی سال جدید جلسه ستاد رفع موانع تولید با قوت بیشتری برگزار خواهد شد و تنها هدف مان توسعه تولیدو اشتغال در استان می‌باشد.

حقیقی به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و یاد آورشد: در استان زنجان از همان روزهای ابتدایی سال جدید کمیته پژوهش و اجرایی با مسئولیت سازمان برنامه و بودجه استان تشکیل شده است.

وی افزود: برای تحقق شعار سال نامگذاری شده از سوی رهبری از نظرات نخبگان و دانشگاهیان استفاده خواهد شد.

استاندار زنجان، تصریح کرد: استان زنجان ظرفیت لازم برای جهش تولید را دارد و باید با مدیریت صحیح بسترهای لازم در حوزه‌های مختلف را فراهم کنیم تا نخبگان و جوانان بتوانند در زمینه بهبود شرایط کسب و کار و تولید ایده‌های خود را عملیاتی کنند.

حقیقی تاکید کرد: طی سال گذشته این استان در زمینه تولید و اشتغال عملکرد خوبی را داشت و امیدواریم این مهم امسال هم محقق شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.