سرهنگ ایرج خانی پور در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه پلیس برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش ترددها در ۲۳ نقطه ایستگاهی استان مستقر شده و حضور دارد، گفت: پلیس نظارت مستمر و شبانه روزی بر اصناف خواهد داشت و با متخلفان برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: در راستای کنترل بیماری کرونا در مقاطع ورودی شهر زنجان عوامل راهور، انتظامی، بهداشت و درمانی و حتی پویش های مردمی طبقه بندی شده و از ورود خودرو های غیر بومی به شهرهای استان زنجان جلوگیری می کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: از ورود خودروها و افراد غیربومی به استان که قصد مسافرت، خرید، سیاحت و گردشگری را دارند با قاطعیت جلوگیری شده و این افراد برگردانده خواهند شد.

خانی پور در ادامه با اشاره به اینکه پلیس هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی به شدت با متخلفان برخورد می کند بیان داشت: کارکنان پلیس فتای استان با رصد فضای مجازی تا کنون ۳۰ نفر از افرادی که اقدام به تشویش اذهان عمومی و شایعه پراکنی و فروش اقلام بهداشتی در فضای مجازی می کردند دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه بهترین راه پیشگیری از این ویروس این است که در خانه بمانیم، ادامه داد: بر این اساس ورود خودروهای غیر بومی به داخل شهرهای استان زنجان ممنوع بوده و مسافران می توانند بدون ورود به شهرهای استان به مسیر خود ادامه دهند.

خانی پور افزود: قاطعیت ناجا بر این است که زنجیره افزایش و انتقال بیماری کرونا را قطع و ابتلا را به حداقل برساند و اجرای موفق این طرح مستلزم مشارکت، همدلی، همکاری و همراهی مردم است و در این راستا همگان باید مشارکت فعالانه ای باید داشته باشند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه کارکنان انتظامی استان در راستای برخورد با محتکران اقلام بهداشتی در این ایام فعالیت قابل توجهی را انجام داده اند، گفت: در این راستا بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار جفت دستکش و ماسک کشف و همچنین برای متخلفان این حوزه که اقلام بهداشتی تاریخ مصرف گذشته را عرضه می کردند، پرونده‌هایی تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.