محمد محمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون علاوه آزاد راه ها، جاده های ترانزیت زنجان، خرمدره، ابهر، زنجان – میانه نیز پوشیده از مه غلیظ است.

وی یادآوری کرد: گردنه های کوهستانی در  جاده های زنجان - طارم ، نیک پی – ماهنشان و زنجان – تهم – چورزق نیز دید افقی رانندگان کاهش یافته است.
رییس مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده توسط اداره کل هواشناسی استان امروز/جمعه/ سامانه بارش خارج می شود.

 محمدی تاکید کرد: رانندگان عبوری از جاده های کوهستانی این استان لوازم گرمایشی، تجهیزات ایمنی و زمستانی همراه داشته و خودروهای خود را به چراغ های مه شکن مجهز کنند.

وی خاطرنشان کرد: ۳۰ اکیپ راهداری در گردنه کوهستانی و صعب‌العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.

رئیس مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱ و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.
محمدی افزود: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در تماس باشند.
 به گزارش ایرنا، ۳۷ دستگاه نظارت کرد: تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.