به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی زنجان، با بیان اینکه توزیع ۴ میلیون دستکش لاتکس و یک بار مصرف در استان به خوبی انجام می‌شود، گفت: روزانه بیش از ۱۵۰ هزار ماسک در استان تولید می‌شود.

وی از افزایش سه برابری تولید ژل و اسپری ضد عفونی کننده دراستان زنجان خبر دادو اظهار کرد: ارائه آموزش‌های پیشگیری از کرونا توسط صدا و سیما و رسانه‌ها استان قابل تقدیر است.

استاندار زنجان، با بیان اینکه بیش از هزار تخت بیمارستانی پبیش بینی شده است، گفت: همچنین بیش از سه و ۵۰۰ تخت نقاهتگاهی در استان پیش بینی شده است.

حقیقی از تامین اعتبارات ویژه برای دانشگاه علوم پزشکی استان برای ارائه آموزش‌های بهداشتی خبر داد و گفت: این اعتبارات برای تامین دارو برای مقابله با بیماری کرونا ویروس تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه آموزش و اطلاع رسانی درست و مناسب یکی از راههای مهم برای کاهش شیوع بیماری کرونا ویروس است.، ابراز کرد: از مردم درخواست می‌کنم در خانه بمانند و با این کار صحیح خود به قطع زنجیره کرونا کمک کنند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه عملکرد صدا و سیمای استان نسبت به سایر استان‌ها بسیار عالی است و امیدواریم این بیماری هر چه زودتر ریشه کن شود، افزود: امیدوارم روزهای شادی را در پیش رو داشته باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.