حسین سلطانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به میزان دمای نقاط مختلف این استان در طی مدت یاد شده اشاره کرد و افزود: میزان کمینه و بیشینه دمای هوا در خیرآباد ۸- و ۱۶،  سجاس ۶- و ۱۵، گرماب ۴- و ۱۷، زرین رود ۴- و ۱۶،  باش قشلاق گرماب ۴- و ۱۷، حلب ۴- و ۱۷، زنجان ۳- و ۱۶، صائین قلعه ۳- و ۱۸، نیک پی ۳- و ۱۸، دانشگاه زنجان ۲- و ۱۶، دندی ۲- و ۱۸، ماه نشان ۲- و ۱۸،  ابهر ۲- و ۱۸، فرودگاه زنجان ۱- و ۱۶،  قیدار ۱ و ۱۴،  خرمدره ۲ و ۱۷، پری ۳ و ۱۵، گیلوان ۳ و ۲۳، چورزق ۸ و ۲۴ و آببر ۹ و ۲۱ درجه سانتیگراد بود.

وی با بیان اینکه از امروز تا پایان هفته، دمای هوا در این استان روند افزایشی خواهد داشت، تصریح کرد: افزایش دمای هوای این استان، طی امروز و فردا /چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ اسفند ماه/ محسوس‌تر خواهد بود و بارندگی نیز اتفاق نخواهد افتاد.

سلطانی میزان دمای فعلی شهر زنجان را ۱۱+ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت چهار درجه سانتیگراد افزایش نشان می دهد.

در حال حاضر، استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند، داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.