وجیه الله نوروزی روز سه شنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امیدارویم با لطف خداوند و همکاری مردم و تلاش بی دریغ مسؤولان بهداشت و خدمتگزاران در سایر بخش ها از این بحران عبور کنیم.
وی تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان همه پزشکان، پرستاران‌، کادر درمانی و فعالان این بخش در همه شهرها و روستاهای شهرستان بسیج شده اند و شبانه روز در خط مقدم در حال مبارزه با این ویروس هستند تا مبتلایان به این بیماری را با بهبودی کامل ترخیص کنند.
نوروزی تاکید کرد: برای پیروزی در راه دشوار مقابله با این معضل تنها با همکاری، تلاش و احساس مسؤولیت همه اقشار جامعه موفقیت امکان پذیر است و با عمل به توصیه های بهداشتی و رعایت بهداشت فردی می توانیم با کمترین خسارت جانی از این بحران عبور کنیم.
فرماندار ابهر خاطرنشان کرد: همکاری بسیاری خوبی بین اعضای ستاد پیشگیری و مبارزه ‌با ویروس کرونا و شورای تامین شهرستان وجود دارد و همه در چارچوب وظایف ابلاغی در تلاش هستند.
نوروزی یادآور شد: در زمینه ضدعفونی معابر شهری و روستایی تلاش های بسیار خوبی توسط شهرداران، اعضای شورای اسلامی شهرها و روستا و دهیاران انجام گرفته است و این کار به طور مستمر ادامه خواهد داشت.
نوروزی بیان کرد: امروز که کادر درمانی کشور و شهرستان در خط مقدم مبارزه با این ویروس در حال خدمت رسانی به مردم هستند وظیفه بقیه افراد است که با رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل صادره از مبادی بهداشتی، رسانه ملی و کمپین های مبارزه با این بیماری به سربازان جان برکف کمک کنند.

فرماندار ابهر از مردم خواست، در این روزها در منزل خود بمانند و از تردد غیرضروری در سطح شهر و اماکن عمومی خودداری کنند چراکه امن ترین مکان برای در امان مانند از بیماری خانه است. 

وی تاکید کرد: با ایمانی که به پزشکان، پرستاران و کارکنان زحمتکش در حوزه بهداشت و درمان داریم از این بحران عبور خواهیم کرد و به لطف پروردگار این بیماری را شکست خواهیم داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.