علی کاظمی روز چهارشنبه در سومین جلسه فوق‌العاده پدافند غیرعامل و کمیته سلامت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان که با موضوع پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به ورود بیماری کرونا به استان زنجان، جهت پیشگیری از گسترش این ویروس باید خدمات غیرحضوری و الکترونیکی به جامعه هدف بیش از پیش افزایش یابد.

وی تاکید کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران با موضوع این بیماری اهمیت زیادی دارد.

کاظمی خاطرنشان کرد: آموزش نیروهای خدماتی و همچنین مسؤولانی که به صورت مستقیم و مستمر با جامعه هدف و مراجعه‌کنندگان در ارتباط هستند نیز ضروری است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان افزود: ضدعفونی کردن اماکن و دستگاه‌های پر تردد و استفاده از وسایل و لوازم یکبارمصرف در هنگام پذیرایی در شرایط کنونی، امری مهم برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا است و این اقدامات باید تا عادی شدن شرایط ادامه پیدا کند.

مصوبات جلسات گذشته پدافند غیرعامل از جمله تامین اقلام مورد نیاز بهداشتی و ضدعفونی‌کننده جهت توزیع بین جانبازان شیمیایی و والدین بیمار شهدا در سطح استان بررسی و پیگیری شد و مقرر شد مسؤولان بنیاد شهید، جویای احوال جانبازان شیمیایی و در معرض خطر بیماری کرونا باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مراسم «دیدار با پدران آسمانی» خبر داد و گفت: این مراسم روز پنجشنبه / ۱۵ اسفندماه/ و در آستانه فرارسیدن سالروز ولادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) و روز پدر در زنجان برگزار می‌شود.

کاظمی افزود: مراسم دیدار با پدران آسمانی از ساعت ۱۶ فردا با حضور جمعی از مسؤولان، مردم شهیدپرور و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در گلزار شهدای پایین زنجان (بهشت حضرت فاطمه(س)) برگزار خواهد شد.

استان زنجان، سه هزار شهید، هفت هزار جانباز و ۵۸۶ آزاده دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.