حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس و حفظ سلامتی جامعه، بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از تمام امکانات و ظرفیت‌ها و بسیج همه نهادها و دستگاه‌ها در جهت کمک به مسؤولان امر در دانشگاه علوم پزشکی استان برای گذر از این شرایط، ضروری است.

رییس کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد: دستگاه قضایی در راستای نظارت بر توزیع مواد شوینده و ماسک در بین مردم عزیز به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

وی افزود: در این خصوص به دادستان‌های تمام حوزه‌های قضایی استان زنجان ابلاغ می‌شود با احتکارکنندگان مواد شوینده، بهداشتی و ماسک برخورد جدی و قاطع به عمل آورند.

صادقی نیارکی با بیان اینکه هیچ اِغماض و تساهلی در این زمینه پذیرفته نیست، تصریح کرد: از مسؤولان مربوطه می‌خواهیم نیازهای اساسی در این بخش از قبیل شوینده‌ها، مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک به میزان مورد نیاز در دسترس عموم مردم قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: به فضل الهی و کمک و همراهی مردم عزیز با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و توجه به تذکرات و دستورات دانشگاه علوم پزشکی استان از این مرحله با موفقیت عبور خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، بر اساس بخشنامه قوه قضاییه در راستای حفظ سلامتی زندانیان و خانواده آن‌ها در پیشگیری از بیماری کرونا و همچنین قرار گرفتن در ایام رجبیه و آستانه عید سعید نوروز، زندانیان واجد شرایط در قبال وثیقه معتبر به مرخصی اعزام شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.