فتح الله حقیقی روز یکشنبه در ستاد راهیان نور استان با بیان اینکه حماسه سازانی همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را از گردنه های پر پیچ و خم نجات دادند، افزود: باید تلاش کنیم تا حماسه آفرینی ها، برای جوانان امروز بیش از پیش تبیین شود.  

وی ادامه داد: تبیین کارگاهی بهترین راه انتقال مفاهیم است و اردوهای راهیان نور بستر چنین تبیینی را فراهم می آورد.  

حقیقی اظهار داشت: همه ما وظایفی در قبال انقلاب، نظام، امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب داریم که باید به درستی آن ها را انجام دهیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه در مقطع کنونی به دلیل ممانعت از گسترش ویروس کرونا، اعزام کاروان های راهیان نور لغو شده است، گفت: با این وجود در استان همه آمادگی ها باید وجود داشته باشد تا پس از رفع محدودیت ها و با فراهم شدن شرایط، اعزام کاروان ها انجام پذیرد.  

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در این جلسه در سخنانی به رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رمز موفقیت رزمندگان و ملت ایران در دفاع مقدس، روحیه جهادی، شهادت طلبی و عاشورایی بود و این روحیه باید زنده بماند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار جهانبخش کرمی با بیان اینکه دشمن در صدد است تا با تهاجم فرهنگی روحیه عاشورایی ملت ایران را از بین ببرد، اظهار داشت: اردوهای راهیان نور فرصت مناسبی برای آشنایی نسل امروز با رشادت های رزمندگان است و در این اردوها، صحنه های زیبایی خلق می شود.  

وی افزود: امسال بالغ بر پنج هزار نفر از استان زنجان در قالب راهیان نور برای بازدید از مناطق جنگی اعزام شدند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.