به گزارش روز سه شنبه ایرنا از ستاد خبری راهیان نور کشور سرتیپ بهمن کارگر افزود: زائران راهیان نور از یادمان ها و مناطق عملیاتی از جمله شهدای هویزه ، شلمچه ، بیت المقدس ، والفجر هشت و طلاییه دیدن کرده و مزار شهدای گمنام دفاع مقدس را زیارت کردند.
وی گفت: در مجموع از 15 اسفند 1397 تا دهم فروردین 1398 حدود 1.3 میلیون نفر از کاروان های راهیان نور از یادمان های دفاع مقدس واقع در مناطق غربی و جنوبی کشور دیدن کردند که سهم استان خوزستان بیش از یک میلیون نفر بود.
سرتیپ کارگر افزود:برخی از این زائران راهیان نور با هزینه شخصی از مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس در خوزستان دیدن، و با آرمان های بلند شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.
وی با تقدیر از مردم خوزستان به خاطر میهمان نوازی و استقبال از زائران راهیان نور گفت:با وجود بارندگی و سیلاب اخیر مشکلات خاصی به جز یادمان چذابه که مسیر دسترسی به آن از جاده قدیم بسته شده بود به وجود نیامد.
بروز سیلاب و طغیان رودخانه های دز ، کرخه و کارون در 2 هفته اخیر و خطرات ناشی از آن ، ورود کاروان های راهیان نور به خوزستان را با مشکلات و محدودیت هایی رو به رو کرده بود.
6065/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.