رضا اژدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور، فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان، کلیه رویدادهای ورزشی ازجمله طرح جامع استعدادیابی شمالغرب کشور و کلاس مربیگری اسکی آلپاین درجه ۳۹ و ارتقا درجه سه به ۲، تا اطلاع ثانوی برگزار نمی شود.

وی اظهار داشت: این هیات در راستای اجرای این دستورالعمل، شنبه شب با مسوؤلان اسکی پنج استان کشور تماس گرفته و موضوع لغو مسابقه و کلاس مربیگری را اعلام کردند.

اژدری با بیان اینکه به علت بیماری کرونا ویروس، خانواده ها نگران حضور فرزندان خود در زنجان بودند تصریح کرد: با توجه به تعطیلی مدارس، دلیلی وجود نداشت تا این ۲ رویداد ورزشی برگزار شود.   

وی اظهار داشت: این طرح قرار بود از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ بعدازظهر امروز /یکشنبه چهارم اسفند ماه/ با  شرکت قریب ۱۲۰ اسکی باز منتخب و برتر از استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، همدان، اردبیل، قزوین، زنجان و کردستان، در ۲  رده سنی ۸، ۹ و ۱۰ سال و ۱۰ تا ۱۲ سال و در دو بخش دختران و پسران در پیست پاپایی زنجان انجام شود.

اژدری افزود: برنامه این بود دوشنبه /پنجم اسفند ماه/ نیز کلاس مربیگری اسکی آلپاین درجه ۳ و ارتقا ۳ به ۲ در پیست پاپایی زنجان برگزار شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.