رضا اژدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه وجود مواردی از بیماری کرونا ویروس در کشور، احتمال اینکه خانواده ها به خاطر رعایت موارد بهداشتی اجازه ندهند فرزندانشان در این رویداد ورزشی و همچنین جشنواره کشوری در زنجان، حضور داشته باشند زیاد است.  

وی اظهار داشت: این طرح قرار است از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ بعدازظهر یکشنبه /چهارم اسفند ماه/ با  شرکت قریب ۱۲۰ اسکی باز منتخب و برتر از استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، همدان، اردبیل، قزوین، زنجان و کردستان، در پیست پاپایی زنجان انجام شود.

اژدری با بیان اینکه رقابت ها به صورت ژیان (مارپیچ بزرگ) خواهد بود،  اظهار داشت: این رقابت ها در ۲  رده سنی ۸، ۹ و ۱۰ سال و ۱۰ تا ۱۲ سال و در دو بخش دختران و پسران برگزار خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه طرح جامع استعدادیابی ۲ سال متوالی است که از سوی فدراسیون برگزار می شود و زنجان از سال ۸۹ این طرح را اجرا می‌کند و پیشتاز در کشور است، اظهار داشت: دوشنبه /پنجم اسفند ماه/ نیز کلاس مربیگری اسکی آلپاین درجه ۳ و ارتقا ۳ به ۲ در پیست پاپایی زنجان برگزار خواهد شد که امکان اینکه ثبت نام کنندگان به خاطر کرونا ویروس و رعایت موارد بهداشتی در این کلاس حاضر نشوند وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.