سرهنگ عباس مظفری، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر مسیر ارتباطی زنجان - طارم، زنجان تهم - جورزق و گردنه قلی کندی در زنجان - دندی، کولاک گزارش شده است.

وی اظهار داشت: از رانندگانی که قصد تردد در مسیرهای کوهستانی و برفگیر این استان را دارند درخواست می شود خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی زمستانی ازجمله زنجیر چرخ مجهز کنند.

مظفری تصریح کرد: هم اکنون در تردد وسایط نقلیه در تمام مسیرهای ارتباطی این استان مشکلی وجود ندارد اما لازم است رانندگان برای پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی احتمالی با دقت و احتیاط کامل رانندگی کنند.

بهمن ماه امسال بیش از ۱۰ نفر از هموطنان بر اثر حوادث رانندگی جاده ای زنجان فوت کردند و دی ماه امسال نیز ۲۰ نفر در مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر حوادث رانندگی جان باختند که ۱۰ نفر کشته شدگان مربوط به حادثه سقوط اتوبوس مسافربری اصفهان به تبریز در آزادراه زنجان - تبریز بود.

۹ ماه نخست امسال نیز بر اثر وقوع حوادث رانندگی در سطح جاده‌های ارتباطی این استان ۲۰۵ نفر و در سال ۹۷ تعداد ۲۲۰ نفر کشته شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال هفت درصد کاهش نشان می‌دهد.

استان زنجان پنج‌هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.