غلامرضا الهی‌سرشت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه محل استقرار خبرنگاران در استانداری فراهم شده است، اظهار داشت: نمایندگان ۲۵ رسانه استان در محل ستاد انتخابات استان مستقر خواهند شد.

وی افزود: در سایر حوزه‌های اصلی انتخابیه نیز محل استقرار خبرنگاران در شهرستان‌های ابهر، خدابنده و ماهنشان پیش‌بینی شده است.

الهی‌سرشت خاطرنشان کرد: مقدمات حضور خبرنگاران رسانه‌ها از ساعت هشت صبح روز انتخابات تا لحظه اعلام نتایج نهایی، تمهید و پیش‌بینی شده است.

مسؤول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان زنجان گفت: به منظور تسریع در امر اطلاع‌رسانی و سهولت در انجام رسالت رسانه‌ای تمهیدات لازم از جمله اینترنت پرسرعت و چند دستگاه کامپیوتر برای تحریر اخبار در اختیار اصحاب رسانه قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: پشتیبانی لازم از لحاظ تغذیه و پذیرایی نیز فراهم شده است.

الهی‌سرشت در خصوص کارت ورود خبرنگاران به ستاد انتخابات، خاطرنشان کرد: کارت ورود خبرنگاران، صادر شده و خبرنگاران رسانه‌های مختلف صبح روز جمعه /دوم اسفند/ هنگام ورود به ستاد انتخابات می‌توانند کارت خود را نیز دریافت کنند.

وی تصریح کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در سطح استان در کمیته اطلاع‌رسانی برای انتشار دقیق، صحیح و به‌موقع اخبار و اطلاعیه‌ها در سطح استان فراهم شده و با مشارکت اصحاب رسانه، شاهد برگزاری انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری مردم خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، مهلت قانونی نامزدها برای تبلیغات رسمی از بامداد پنجشنبه ۲۴ بهمن به مدت هفت روز تعیین شده و در ساعت هشت صبح امروز پنجشنبه، اول اسفند یعنی ۲۴ ساعت مانده به زمان آغاز رسمی فرآیند رای‌گیری به اتمام رسید.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح روز جمعه /دوم اسفند/ با حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم ولایتمدار و انقلابی همزمان با سراسر کشور در استان زنجان آغاز می‌شود.

تا کنون ۱۴ نفر از نامزدهای استان زنجان انصراف داده و ۹۹ نفر برای ورود به مجلس شورای اسلامی و تصاحب پنج صندلی وکالت مردم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

۷۵۷ شعبه اخذ رای برای انتخابات دوم اسفندماه در استان زنجان پیش‌بینی شده که ۲۶۵ شعبه در شهرستان زنجان، ۵۴ شعبه در شهرستان طارم، ۴۹ شعبه در شهرستان خرمدره، ۴۹ شعبه در شهرستان ایجرود، ۳۰ شعبه در شهرستان سلطانیه، ۱۵۴ شعبه در شهرستان خدابنده، ۹۷ شعبه در شهرستان ابهر و ۵۹ شعبه نیز در شهرستان ماهنشان مستقر خواهند شد.

استان زنجان، چهار حوزه انتخابیه دارد که پنج نفر به عنوان نماینده مردم برای ورود به مجلس شورای اسلامی انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.