شماری از مردم به‌ویژ جامعه ورزش استان زنجان اظهار داشتند: شرکت در تمام انتخابات به عنوان یک حق، وظیفه و تکلیف است و حضور گسترده و پرشور در پای صندوق‌های رای در واقع دشمنان انقلاب، نظام و ملت ایران را مایوس و دلسرد می‌کند چراکه آنها چشم دیدن پیشرفت، آبادانی و امنیت این کشور اسلامی را ندارند.

حضور گسترده و آگاهانه‌تر در انتخابات بسیار مهم است

یک شهروند زنجانی گفت: در این برهه از زمان که ایران مورد تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه آمریکای جهانخوار قرار گرفته است و قصد دارند با فشار حداکثری مردم را به زانو درآورده تا از این طریق به اهداف نامشروع و غیرمنطقی خود دست یابند که در این میان حضور آگاهانه، گسترده و یکپارچه مردم در عرصه انتخابات، آزمونی بزرگ و خط بطلانی بر افکار پلید آنان است.

وی اظهار داشت: انتظار از مردم ایران این است که با حضور پرشورتر خود در عرصه انتخابات، علاوه بر مایوس و دلسرد کردن دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام به نامزدهایی مجرب، توانمند، اصلح، شایسته‌تر رای بدهند چراکه مجلس قوی و کارآمد می تواند کشور و ملت را از انواع دسیسه‌ها و توطئه‌ها، رهایی بخشیده و  در امان نگه دارد.

یک شهروند دیگر نیز گفت: امروز دشمنان ملت ایران که استقلال، پیشرفت و آبادانی و امنیت کشورمان را برنمی‌تابند کمر همت بسته‌اند تا انقلاب و نظام را به شکست بکشانند و به همین خاطر انتخابات، فرصتی بسیار خوب و مناسب است تا با حضور گسترده در پای صندوق های رای، پاسخی قاطع و خردکننده به آنان بدهیم.

این شهروند زنجانی اظهار داشت: مردم ایران به کشور خود عشق و علاقه وافر دارند و درست است که به خاطر اعمال تحریم‌های ظالمانه آمریکا با مشکلات مختلف مواجه هستند اما همچنان استوار و پر صلابت در صحنه حضور دارند و به حتم با شرکت یکپارچه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز بار دیگر دشمنان را خوار و زبون خواهند کرد.

شرکت در انتخابات وظیفه و تکلیف است

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان نیز شرکت در انتخابات را وظیفه عمومی خواند و گفت: شرکت در انتخابات در اصل تعیین سرنوشت خود، شهر، استان و کشور است و لازم است این حضور به صورت آگاهانه و مدبرانه باشد.

عذرا واسعی با بیان اینکه جامعه ورزش در مواقع وقوع بحران ها در کنار مردم هستند افزود: به حتم جامعه ورزشی این استان نیز همانند انتخابات سال‌های گذشته در ایندوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضور گسترده و خیره کننده خواهند داشت.

وی اظهار داشت: امید است مردم به نامزدهایی اصلح، متعهد، توانمند، ولایتمدار، خداشناس، مورد اعتماد و مردمدار، رای بدهند و یک نماینده خوب باید به فکر رفع مشکلات مردم و پیشرفت و سربلندی چره بهتر و بیشتر ایران اسلامی باشد و به زیرساخت ها که در ایجاد اشتغال و کارآفرینی‌ها نیز موثر است توجه جدی داشته و خدمتگزاری به مردم  و جامعه را پس از راهیابی به مجلس فراموش نکند.

واسعی با بیان اینکه قریب ۴۰ درصد آمار ورزشکاران زنجان را بانوان تشکیل می دهد،  تصریح کرد: به حتم حضور پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رای، انتخاباتی چشمگیر را رقم خواهد زد.

جامعه ورزش زنجان همگام و همراه با سایر اقشار در عرصه انتخابات 

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: جامعه ورزش این استان نیز همگام و همراه با سایر اقشار در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور پرشور و آگاهانه‌ خواهند داشت.

محمد حمزه پور افزود: فعالان در عرصه ورزش باحضور در پای صندوق‌های اخذ رای نشان خواهند داد که نسبت به تعیین سرنوشت خود، استان، شهر و کشور بی تفاوت نیستند.
وی مشارکت بالای مردم در انتخابات را امری مهم خواند و اظهار داشت: مردم ایران با شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، یک‌بار دیگر ثابت خواهند کرد که به انقلاب، نظام و کشور خود عشق داشته و مهر می‌ورزند و در این میان لازم است منتخبین مردم نیز پس از راهیابی به مجلس، در راه خدمت به انقلاب، کشور و مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.

حمزه پور از عموم مردم به ویژه جامعه ورزشی زنجان خواست به نامزدهایی رای بدهند که دارای صداقت، تخصص و تعهد بوده و آشنا به درد جامعه و مردم باشند و پس از حضور در این مقام، وقت و فرصت را به بطالت نگذرانند.

حمزه پور تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی، محلی مهم برای سیاستگذاری، قانونگذاری و تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری برای آینده کشور و مردم است و به همین خاطر باید در انتخاب نمایندگان، آگاهانه و دقیق عمل کرد و به حتم جامعه ورزش نیز به این مهم توجه خاص خواهد داشت.

وی به تعداد فعالان عرصه ورزش استان زنجان اشاره کرد و افزود: قریب ۱۵۰ هزار نفر در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی فعال هستند که به حتم با حضور آگاهانه خود و انتخاب فرد اصلح، شور و نشاط خاصی را به انتخابات خواهند بخشید و تنور انتخابات مجلس را داغ‌تر خواهند کرد.

مشارکت جدی در انتخابات ضروری است

رییس هیات دوچرخه سواری استان زنجان نیز گفت: شور و نشاط در زمان تبلیغات انتخاباتی از سوی کاندیدها و طرفداران آنها، موجب مشارکت هرچه بهتر و بیشتر مردم در پای صندوق های اخذ رای می شود.

فرهاد عصفوری با بیان اینکه جامعه ورزش زنجان نیز همانند انتخابات گذشته حضوری پرشکوه در ایندوره از انتخابات خواهند داشت، افزود: لازم است که شرکت کنندگان در انتخابات به سوابق مدیریتی، تخصص، تجربه، دلسوزی، مسوؤولیت پذیری، صداقت و توانمندی، کاندیدها توجه دقیق داشته باشند تا افرادی کاردان وارد مجلس شوند.

وی اظهار داشت: از نامزدها انتظار می رود پس از راهیابی به مجلس با تلاش و پشتکار خود در جهت پیشرفت و آبادانی کشور و رفع مشکلات، پاسخ درخور توجهی به حضور و مشارکت مردم بدهند.

ایران اسلامی در روز انتخابات سراسر شور و سرور خواهد بود

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان نیز گفت: شرکت در یازدهمین دوره انتخابات نیز نشانگر حساسیت به سرنوشت و آینده خود و کشور است و لازم است حضور پرشور و یکپارچه داشته باشیم.

مهران زرگری، حضور در انتخابات را یک تکلیف شرعی و قانونی خواند و افزود: در این برهه از زمان که دشمنان کمر همت بر علیه کشور و ملت ایران بسته اند حضور کمرنگ در صحنه به هیچ وجه قابل توجیه نیست و امید است همه به پای صندوق های رای بیایند.

وی اظهار داشت: مردم بهتر است آگاهانه و مطالعه شده، انتخاب کنند و به نامزدهایی رای بدهند که صالح و صادق و پاکدست باشند و جناحی و حزبی عمل نکرد و پی گیر مشکلات مردم و جامعه باشند.

مجلس نیازمند نمایندگانی کاردان و توانمند است

 رییس هیات انجمن های ورزشی استان زنجان نیز گفت: مجلس خانه ملت است و شرکت کنندگان در انتخابات باید نامزدهایی را برگزینند که از تخصص و تجربه کافی و سابقه کار مدیریتی و اجرایی برخوردار باشد و در کنار آن خداشناس، مردمدار، متعهد به دین و انقلاب، صادق و پاکدست و توانمند باشد.

جعفر رمضانی افزود: همه چشم به انتخابات ایران دوخته‌اند و افراد چه مخالف و چه موافق باید در پای صندوق‌های رای حاضر شوند تا به امنیت و پیشرفت و آبادانی کشور خدشه وارد نشود و یقین بدانیم که دشمنان و حتی دوستان انقلاب و نظام بر انتخابات ملت ایران چشم دوخته اند.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در انتخابات باید به رهنمودهای مقام معظم رهبری لبیک بگویند و با شرکت پروشور و گسترده و انتخاب دقیق و آگاهانه، دشمنان را سخت مایوس و ناامیدتر کنند.  

رمضانی افزود: جامعه ورزش زنجان نیز به حتم در انتخابات حضوری یکپارچه خواهند داشت و یک بار دیگر نشان خواهند داد که به مملکت خود، علاقه مند هستند.

شعبه اخذ رای برای انتخابات دوم اسفندماه در استان زنجان پیش‌بینی شده که ۲۶۵ شعبه در شهرستان زنجان، ۵۴ شعبه در شهرستان طارم، ۴۹ شعبه در شهرستان خرمدره، ۴۹ شعبه در شهرستان ایجرود، ۳۰ شعبه در شهرستان سلطانیه، ۱۵۴ شعبه در شهرستان خدابنده، ۹۷ شعبه در شهرستان ابهر و ۵۹ شعبه نیز در شهرستان ماهنشان مستقر خواهند شد.   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.