سرهنگ ایرج خانی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بر اهمیت بسیار بالای امنیت انتخابات تاکید کرد و افزود: تامین امنیت انتخابات به عنوان یک موضوع مهم و حساس بر عهده نیروی انتظامی گذاشته شده است.   

وی اظهار داشت: به همین منظور جلسات هماهنگی و کارشناسی در قرارگاه امام علی(ع) فرماندهی انتظامی زنجان برگزار شده و پلیس تمهیدات و تلاش لازم را برای برگزاری انتخابات امن و سالم انجام داده است و در این روز پرشکوه و تعیین کننده با تمام توان در پای کار خواهد بود.

خانی پور، با بیان اینکه اقدامات و تمهیدات پلیس در امر برگزاری انتخابات در سه مرحله قبل، حین و بعد انتخابات دسته بندی می‌شود، ابراز امیدواری کرد، با همدلی و هماهنگی بهتر و بیشتر و تعامل سازنده همه دستگاه‌ها، انتخاباتی خوب و دشمن شکن همانند انتخابات گذشته برگزار شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را در راستای تامین امنیت انتخابات به کار خواهد گرفت بر حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای تاکید کرد.

خانی پور افزود: از نامزدها و رؤسای ستادهای انتخاباتی انتظار می‌رود که با پلیس همکاری‌های لازم را در امر مهم انتخابات داشته باشند تا شاهد برگزاری انتخاباتی امن و سالم در سطح استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حماسه‌ای دیگر، دشمنان را مایوس و ناامید خواهند کرد و از مردم عزیز زنجان نیز درخواست می شود هرگونه تخلف انتخاباتی را با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم صورت گیرد.  

بر اساس آمارها، ۸۰۲ هزار و ۷۳۶ نفر برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی واجد شرایط هستند که از این تعداد ۴۰۲ هزار و ۵۱۶ نفر را مردان و ۴۰۰ هزارو ۲۲۰ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

شمار رای اولی‌های استان ۳۸ هزار و۲۱۱  نفر شامل ۱۹ هزارو ۵۶۹ نفر پسر و ۱۸ هزار و۶۴۲ نفر دختر هستند.

۷۵۷  شعبه اخذ رای برای انتخابات دوم اسفندماه در استان زنجان پیش بینی شده که از این تعداد ۵۴ شعبه در شهرستان طارم، ۴۹ شعبه در شهرستان خرمدره، ۴۹ شعبه در شهرستان ایجرود و ۳۰ شعبه نیز مربوط به شهرستان سلطانیه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.