سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص توزیع میوه شب عید در زنجان، گفت: طبق سنوات گذشته میوه شب عید در برنامه تنظیم بازار است و این میوه‌ها بدون واسطه به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مجوز هزار و ۸۰۰ تن سیب و پرتقال برای استان اختصاص یافته است، اظهار کرد: با توجه به جمعیت هر استان مجوز خرید میوه صادر شده و محل خرید میوه‌ها از استان‌های آذربایجان غربی و مازندران است.

رئیس اتاق اصناف زنجان، با بیان اینکه بخش عظیمی از میوه‌ها خریداری و در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شده است، گفت: قیمت گذاری میوه شب در ستاد تنظیم بازار توسط استاندار انجام خواهد شد.

موسوی ابراز کرد: قیمت میوه شب عید چند درصدی ارزان‌تر از میوه‌ای خواهد بود که در بازار عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۲ غرفه در استان برای عرضه میوه شب عید پیش بینی شده است، تصریح کرد: از این تعداد بیش از ۴۴ غرفه برای شهر زنجان پیش بینی شده و با توجه به نیاز هر منطقه تعداد غرفه‌ها افزایش خواهد یافت.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان، یاد آو ر شد: میوه شب عید در واحدهای صنفی که مجوز فعالیت دارند به مردم عرضه می‌شود و در همه غرفه‌ها یک بازرس حضور خواهد داشت.

موسوی گفت: اتاق اصناف استان برای جلوگیری از هر تخلف و گران فروشی بازرسی ویژه از بازار را بر عهده خواهد داشت و با متخلفین به جد برخورد می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.