جواد یوسفی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  بارش باران در آزادراه زنجان - قزوین، زنجان - تبریز و جاده ترانزیت زنجان - میانه، زنجان - خرمدره - ابهر جریان دارد.

وی از بارش برف در دیگر جاده های اصلی استان زنجان خبرداد و اظهارداشت: مسیرهای سلطانیه - خدابنده، زنجان - بیجار، زنجان - طارم، خدابنده - همدان، زنجان- تهم- چورزق، زنجان- دندی لغزنده است.
به گفته، معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، جاده های فرعی دندی- تخت سلیمان، نیک پی-ماهنشان و ابهر-خدابنده نیز به دلیل بارش برف لغزنده است.
یوسفی تاکید کرد: کسانی که قصد تردد در جاده های استان زنجان را دارند می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در تماس باشند.
وی اضافه کرد: علاوه بر این شماره هموطنان برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱ و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: رانندگان عبوری از جاده های کوهستانی این استان لوازم گرمایشی، تجهیزات ایمنی و زمستانی همراه داشته و خودروهای خود را به چراغ های مه شکن مجهز کنند.
یوسفی ادامه داد: در صورت شرایط جوی نامساعد در جاده ها مسافران و رانندگان می توانند به طور موقت در نزدیکترین راهدارخانه اسکان داشته باشند.
به گفته وی، ۳۰ اکیپ راهداری در گردنه کوهستانی و صعب‌العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.
به گزارش ایرنا، استان زنجان ‭‭‭‭‭‭‭‭۵۲۷‬‬‬‬‬‬‬‬ راه روستایی دارد.
این استان پنج هزارو ‭‭‭‭‭‭‭‭۸۴۰‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این مقدار، ‭‭‭‭‭‭‭‭۲۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر آزاد راه، ‭‭‭‭‭‭‭‭۱۱۳‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر بزرگراه، ‭‭‭‭‭‭‭‭۳۴۲‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر راه اصلی و ‭‭‭‭‭‭‭‭۹۷۴‬‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر راه فرعی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.