جواد حق لطفی شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:به دنبال بارش برف و مسدود شدن راه ها و جاده های استان، راهداران برای برف روبی و نمک پاشی مسیرهای مواصلاتی استان وارد عمل شدند.
وی افزود: تا کنون 2 هزار و 850 تن ماسه و نمک برای بازگشایی محورها و راه های استان مصرف شده است و عملیات بازگشایی مسیرهای روستایی نیز ادامه دارد.
حق لطفی ادامه داد: 300 راهدار با 281 دستگاه ماشین آلات و 26 باب راهدارخانه برای بازگشایی مسیرها و ارایه خدمات به مسافران و رانندگان تلاش می کنند.
وی اضافه کرد:6 هزار و 700 کیلومتر راه در استان وجود دارد که هزار و 300 کیلومتر آن بزرگراه، آزادراه، جاده های اصلی و راه های شریانی است و راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اولویت اصلی خود را بازگشایی راه های اصلی می داند.
این مسئول گفت: هم اکنون تمامی بزرگراه ها، آزادراه ها و جاده های اصلی و راه های شریانی استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.
حق لطفی با اشاره به آخرین وضعیت گردنه ها و ارتفاعات استان، افزود: هم اکنون گردنه های قسطین لار و بهرام آباد با بارش برف و پدیده مه، گردنه کوهین با بارش برف، گردنه طالقان با بارش برف خفیف، ارتفاعات طارم با بارش برف و مابقی راههای استان با بارش باران همراه هستند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.