جواد یوسفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر در این آزادراه ها و جاده‌های ترانزیت زنجان - میانه و زنجان - خرمدره- ابهر تردد با رعایت جوانب احتیاط جریان دارد.
وی تاکید کرد: در جاده‌های زنجان - بیجار، زنجان - طارم و زنجان - دندی، خدابنده - سلطانیه، زنجان - تهم- چورزق، جریان دارد و تردد در مسیر سلطانیه به خدابنده فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
معاون راهداری و حمل جاده ای استان زنجان گفت: کسانی که قصد تردد در جاده های استان زنجان را دارند می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در تماس باشند.
یوسفی افزود: علاوه بر این شماره هموطنان برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱ و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار و سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.
وی تاکید کرد: رانندگان عبوری از جاده های کوهستانی این استان لوازم گرمایشی، تجهیزات ایمنی و زمستانی همراه داشته و خودروهای خود را به چراغ های مه شکن مجهز کنند.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در صورت شرایط جوی نامساعد در جاده ها مسافران و رانندگان می توانند به طور موقت در نزدیکترین راهدارخانه اسکان داشته باشند.
به گفته یوسفی، ۳۰ اکیپ راهداری در گردنه کوهستانی و صعب‌العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.
به گزارش ایرنا، استان زنجان ‭‭‭‭‭‭‭۵۲۷‬‬‬‬‬‬‬ روستا دارد.
این استان پنج هزارو ‭‭‭‭‭‭‭۸۴۰‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این مقدار، ‭‭‭‭‭‭‭۲۰۰‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر آزاد راه، ‭‭‭‭‭‭‭۱۱۳‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر بزرگراه، ‭‭‭‭‭‭‭۳۴۲‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر راه اصلی و ‭‭‭‭‭‭‭۹۷۴‬‬‬‬‬‬‬ کیلومتر راه فرعی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.