حمیدرضا حمیدی روز سه شنبه در جلسه علنی شورای شهر زنجان به اهمیت حضور مردم در انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: انتخابات مساله مهم در کشورمان محسوب می شود و به لحاظ روانشناسی نیز این امر مهم با احتیاط، ترس، دلهره و نگرانی است به جهت آنکه انتخاب بصورت اختیاری انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: زندگی فردی و ابعاد گوناگون آن نیز نتیجه انتخاب های متعدد است و ایران اسلامی نیز کشوری مردم سالار بوده که بسیاری از مسؤولان رده بالای آن از طریق انتخابات، تعیین می شوند.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: انتخاب همواره در زندگی افراد تاثیرگذار بوده و باید برای انتخاب فرد اصلح و اصلاح وضعیت و مشکلات فعلی جامعه در این انتخابات شرکت کرد.

وی تصریح کرد: کشورمان با ظرفیت ها و دارایی های ارزشمند و غنی توانسته است در شرایط کنونی با توجه به تحریم های ناجوانمردانه دشمن به حیات خود عزتمندانه ادامه دهد.

حمیدی به نبود مدیریت لازم و صحیح هنگام بروز مشکلاتی از قبیل بارندگی و وقوع سیل در مناطق مختلف اشاره کرد و گفت: همین مساله نیز نتیجه انتخاب ها ست که با انتخاب افراد اصلح کشور به رشد، توسعه و بالندگی ترسیم شده می رسد.

وی در ادامه به برگزاری همایش بین المللی مدیریت سبز  دانشگاه زنجان طی سال آینده اشاره کرد و گفت: این واحد دانشگاهی در بین دانشگاه های جهان  در  رتبه بسیار خوبی قرار دارد  و به عنوان دانشگاه سبز در این حوزه فعالیت می کند.

رییس شورای اسلامی شههر زنجان ادامه داد: توسعه پایدار باید ادامه‌دار بوده و دارای طول عمر باشد، در واقع توجه به این نوع توسعه یعنی احترام به محیط زیست و استفاده بهینه از منابع است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از شهرهای جهان با دانشگاه‌ها شناخته می‌شوند و وضعیت دانشگاه‌ها از شاخص‌های مهم در سنجش توسعه و وضعیت شهرها محسوب می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.