استاندار زنجان در سفر یک روزه خود به شهرستان ابهر یک واحد صنعتی تولید کفش را با اعتبار ٤٠ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ٢ هزارو ٨٠٠ مترمربع و اشتغالزایی ٥٠ نفر بصورت مستقیم و ٢٠٠ نفر غیر مستقیم به بهره برداری رساند.
فتح الله حقیقی در ادامه این سفر در راستای تکمیل زنجیره تولید خوشه کفش هیدج نمایندگی شرکت توزیع چرم علیاری که در زمینه تامین مواد اولیه واحدهای تولید کفش در هیدج فعال است را بهره برداری کرد.
شهرک صنعتی شریف ابهر، شرکت تولیدی بتن آرا اروند تولید کننده مواد شیمیایی و عایق بندی ساختمان نیز در این روز افتتاح شد.
این واحد تولیدی با اعتباری بالغ بر ٤٠ میلیارد ریال و اشتغال زایی ٢٠نفر با ظرفیت ١٨ هزار تن فعالیت خود را آغاز کرده است گفتنی است محصولات این شرکت در صنعت سد سازی، نیروگاه ها، اسکله سازی و ساختمان سازی کاربرد دارد
در ادامه این سفر استخر مجموعه ورزشی نیکیان در زمینی به مساحت ٢هزار و ٥٠٠متر مربع و اشتغال  زایی ٥٠ نفر با اعتبار بالغ بر ١١٧میلیارد ریال که از مقدار ٥٠ میلیارد ریال تسهیلات و ٦٧ میلیارد ریال آورده سرمایه گذار افتتاح شد.
با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان شهرستان ٤ طرح عمرانی شهرداری ابهر کلنگ زنی و یک طرح به بهره برداری رسید.
کلنگ زنی آمفی تئاتر روباز با اعتباری بالغ بر ٢ میلیارد ٥٠٠ هزار  ریال، کلنگ زنی ٢ واحد ساختمان اداری و تجاری با اعتباری بالغ بر ٨ میلیارد ریال و سرای محله شریف آباد با اعتباری بالغ بر ٤ میلیارد ریال کلنگ زنی و شهر بازی سر پوشیده با اعتباری بالغ بر ٢٥ میلیارد ریال بهره برداری شد.
واگذاری همزمان ١٥ واحد مسکونی شهری مدد جویی کمیته امداد با زیر بنای ٩٤٤متر مربع با هزینه کرد بیش از ٧ میلیارد ریال و ٥ واحد مسکونی روستایی مدد جویی کمیته امداد با حضور استاندار وامام جمعه زنجان در منزل یکی از مدد جویان کلید واحد به این خانواده واگذار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.