به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی شامگاه سه شنبه در دیدار رئیس کمیته امداد کشور در محل دفتر امام جمعه افزود: ماموریت کمیته امداد در راستای اهداف قرآن و اهل بیت است که توجه به ایجاد اشتغال ، محرمیت زدایی و عدالت دارد.
وی اظهار داشت: رئیس کمیته امداد کشور در طول دوران تصدی خود بر این نهاد تاکنون چهار سفر به لرستان داشته است که این سفرها نشان از توجه و عنایت های او به مردم لرستان دارد.
امام جمعه خرم آباد گفت: با توجه به اینکه ماموریت کمیته امداد هم راستا با اهداف قرآن است کار در کمیته امداد نوعی تقدس و عبادت است.
وی گفت: در شرایط خاص امروز و فضای تورم ایجاد شده کمیته امداد نیز باید یک برنامه ریزی جدیدی را داشته باشد تا با حمایت از اقشار آسیب پذیر ، آنها کمتر دچار مشکل و گرفتاری شوند.
امام جمعه خرم آباد با تاکید بر حمایت از مردم و اقشار آسیب پذیر گفت: در چنین شرایطی دشمن سعی دارد از نارضایتی مردم در مخالفت و ایجاد نارضایتی مردم علیه حکومت بهره برداری کند.
آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه باید برنامه ریزی جدیدی ارائه داد تا نیازهای اولیه انها تامین شود گفت: در استان لرستان توجه به افراد نیازمند ضروری تر است تا در راستای ایجاد اشتغال و خودکفایی استان اقدامات بیشتری صورت گیرد.
به گفته وی استان لرستان از صنعت و مراکز اشتغالزایی کشاورزی پردرآمدی برخوردار نیست و کشاورزی آن دیم و نهایت معیشتی است که می طلبد تلاش های بیشتری برای ایجاد اشتغال و خودکفایی این استان صورت گیرد.
امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه بیکاری و مشکلات اقتصادی در این استان فراوان است افزود: در زمینه اشتغال مدیریت کمیته امداد در سرمایه گذاری های خرد در ایجاد اشتغال در لرستان بیشتر جواب می دهد.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به رشد افزایش زکات در لرستان گفت: این استقبال مردم از زکات به دلیل برنامه ریزی و نظارت و دخالت دادن دستگاه های مختلف است.
وی افزود: این نشان می دهد اگر ما خوب عمل کنیم مردم استقبال می کنند و این افزایش استقبال مردم به گونه ای است که روستاهایی که قبلا زکات نمی دادند امسال زکات دادند.
1920/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.